Rasmus johansson hittades idag...

Igår skrev jag om Rasmus johansson försvinnande på min blogg
och imorgon skulle det vara skallgång jag skulle vara med och delta i.
Nu idag hittades en person död i Göteborg fiskhamnen.
Dom anhöriga fick veta detta och senare på dagen vid klockan 16:00 fick
dom det bekräftat av polisen att det var Rasmus Johansson =(
Jag ryser i hela kroppen pga att det är så hemskt han var bara 19 år gammal
och hade hela livet framför sej.
Till er alla som kände rasmus johansson beklagar jag verkligen.
Speciellt till hans familj som genomgår detta..
Mina tankar finns hos er!

R.I.P. Rasmus Johansson





Jag har ett tänt ljus i mitt fönster för rasmus och hans anhöriga


stearinljus.gif image by sussielina


Kommentarer
Postat av: Jennie

<3<3<3<3

2010-10-10 @ 18:22:30
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback