Elvira säger MAMMA!!!!!!!

Åhhh livet är helt underbart ibland :)
Elvira kom fram till mej och titta på mej och säger mamamaamaa..
Då fråga jag vad säger du å då sa elvira:  MAMMA! :)
Jag rös i hela kroppen av lycka.
Hon e min prinsessa ååå vad jag älskar henne!




Snart börjar en film jag verkligen rekommenderar som heter
" vid din sida "
klockan 21:00 på tv 3.






Amerikanskt drama från 1998. Jackie är inte bekväm med att hennes 2 barn och föredetta man nu bor tillsammans med en annan kvinna. Men allt förändras då jackie drabbas av cancer.

I rollerna: Julia Roberts, Susan Sarandon, Ed Harris, Jena Malone, Liam Aiken. 
 
Den är riktigt sorglig och fäller ALLTID en tår i slutet av filmen..
Så ska strax ta fram lite kladdkaka, godis å läsk =)
Elvira håller på att äta välling så hon somnar snart för natten..




Kommentarer
Postat av: MatteSt :D

Nawwww va sött :)

2010-10-24 @ 22:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback