Paj! Mums

Idag har det varit en slapp dag..
Det har regnat nästan hela dagen :/ Usch riktigt höstväder..
Lääääääääääängtar efter sommaren nu är det bara jobbigt att behöva ta på så mkt kläder.
Men men det ska bli kul att åka pulka med elvira i vintern :)
Förra året när snön kom var hon ca 6 månader åå ville inte sätta henne i en pulka då ;)
Nu är det iaf mammatime och väntar på att NCIS och bartenderskolan ska börja..
Imon blir det en stressdag ska lämna in papper, handla å sen göra massa gott å städa!
Fyller ju år imon så ska få besök av mina föräldrar, syster å hennes kille :) Samt älskade vilda!

Ikväll fick jag mej ett ryck var så sugen på nått gott men hade inte nått hemma jag var sugen på :O
Så fick jag mej en ide att göra jordgubbspaj då jag hade frysta jordgubbar hemma..
Åååå jäklar vad gott det var! Både jag och elvira avnjöt denna goda pajen..




Kommentarer
Postat av: Jennie

Goooott! :P

2010-10-19 @ 21:12:52
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback