Mamma time består av att vika tvätt m.m. ;)

Elvira ligger i sängen och äter välling :)
Hon e så duktig och stor tjej nu att hon lägger sej mellan 21-22 och vaknar mellan 8-9 på morgone..
Så när det väl e mamma time så är det och betyder det vika tvätt, diska, plocka upp leksaker, förbereda med att lägga fram bröd vi ska ha till frukost m.m.
Men eftersom det e väldigt städat och tvätten borta så har jag det lite lyx ikväll :)
Tänker bara sitta här framför datan och tven och njuta av min lilla tid.
Vi har så otroligt skoj på dagarna jag & min lilla älskade familj ♥

Skrollan har varit sjuk i över en vecka och det är nu som medicinen börjar verka.
Hon har haft feber, hosta, slem i halsen så hon va så hes en dag att hon inte kunde prata & förkylning.
Nu e det lite hosta kvar och lite snuvig..
Hon har varit väldigt gnällig och inte velat sova.
Knappt orkat med nånting..
Men nu står hon på benen och hon har nog tänkt dom dagarna hon varit sjuk vad hon kan göra för bus ;)
För det är de enda hon hittat på nu hehe...
Åhhh vad jag älskar min underbara dotter och hunden hero som även fyllde 3år i torsdags.. Stora killen nu ju =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback