Grodbakelse! MUMS =)

Idag blev det en god fika! =)
Jag å elvira träffades tuzz och hennes lille son danny så söt är han..
Kan inte fatta att elvira har varit så liten, tiden går jättefort!
Vi käkade grodbakelse ;) eller aa elvira åt nästan upp den själv fick knappt smaka haha...





Regnet bara öste ner idag ju!
Så efter fikat blev det en kort promenad sen hem till värmen
och käkade spagetti med qournfärs å massa grönsaker :)
Blev även lite städ också samt lek.

Elvira är så himmla duktig nu på att lägga tillbaka sina saker på rätt plats.
ååå vill gärna vara med när jag grejjar :)

Min duktiga prinsessa e hon allt..
Älskar henne och hero över allt annat i hela världen!
Är så stolta över dom och kan inte tänka mej ett
liv alls utan dom.
Dom är min drog, mina andetag ja man kan säga
att dom är hela MIN VÄRLD!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback