21åringen tog livet av sej via camen å la ut på internet..

Fyfan för vissa människor som inte kan se allvar på vissa saker!
Igår tog 21-årig Marcus jannes som bor i järna livet av sej vid ca 13:13- 13:30 tiden,
genom att hänga sej framför sin cam på flashback!


Här är länken på vad folk kommenterat:
 https://www.flashback.org/t1322408

Jag har INTE sett bilderna som man kan klicka upp i tråden men folk som sett det ångrar sej stort
för dom tyckte det va så hemskt och vidrigt!
Så jag rekomenderar att INTE klicka upp nån bild.
Fattar fan inte varför ingen ringde polisen utan hetsade han m.m.
Folk som säger att dom ska ta livet av sej menar oftast allvar och det är som ett rop på hjälp!


Marcus Jannes

Detta skrev Marcus i forumet där han valde att ge upp sitt liv i.

Jag är en kille på 21 år.
Jag har ett bra liv, pluggar i min egen takt, egen lägenhet, bra inkomst från försäkringskassan (aktivitetsersättning + bostadstillägg).
Har aspergers syndrom / högfungerande autism.
Är överdrivet sårbar (känslomässigt)...
Har rätt dålig social förmåga vilket gör mig till en något ensam person.
Tycker att jag har haft en bra uppväxt trots mycket krångel i skolan.
Makes no sense att jag vill ta livet av mig? Nä jag vet



Mina tankar går till hans familj och anhöriga!
Jag kände han inte och var INTE med i forumet där han tog sitt liv,
men är berörd av det hela.
Beklagar stort att ingen tog tag i det hela så han idag
 kanske hade funnits i liv.
Jag beklagar verkligen!
R.I.P.

Denna låten är till er alla som vill begå självmord!
Tänk på era anhöriga det finns alltid en annan väg ut!
http://www.goodcharlotte.com/video/video/show?id=2020424%3AVideo%3A1498032


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback