Jersey shore! Grymt bra

Har ni hört talas om jersey shore?
Inte jag iaf tills igår.. Satte på mtv på brist av att inte ha något att göra första avsnittet började precis
och sen va jag fast :p
Så jag har kollat på alla avsnitt som har gått på tven och shit det bästa programmet någonsin! =))
Kan bara inte sluta skratta åt all galna människor som är med där.
Bara älskar hon snokki hon e ju lättast den grymmaste speciellt när hon blev så jäkla full
i första avsnittet och den ank telefonen ringde hela tiden och hon fattade ingenting :P
Sen han ronnie är sjukt jävla SNYGG! Och verkar vara en riktigt bra kille..
Först blev jag tveksam hur en sån snygg kille kan vara så romantisk, snäll, rolig m.m.
Men sen visade han hur kort stubin han hade och slogs :O:S
Men men han är ändå snygg haha.


Satt och tänkte å skulle precis skriva att hade jag varit ung skulle jag lätt viljat vara med..
När jag tänker efter så är jag ung fortfarande och är yngre än vissa där hehe..
Känns bara som att jag e gammal för jag har barn och jag tycker har man barn ska man inte festa som dom gör.
Tycker det är helt okej om man väljer att gå ut någon kväll när barnet är stor nog och kunna sova över hos någon.
Men att göra som dom i jersey shore är ju inte riktigt rätt men det är ju såklart min åsikt....



Alla som är med i jersey shore =)


Ronnie Magro.

Ha en underbar kväll
i detta sommar vädret =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback