Står upp helt själv! =))

Igår när jag låg och vilade hörde jag ett skratt ifrån elvira ( JÄVELSKAP ;) )
Tittar på henne och där STÅR hon upp HELT SJÄLV!
Höll på att tappa haken...
Det är så himmla kul och se på när hon utvecklas och fort går det oxå..


LÖRDAG
Hur funkar vissa människor igentligen? :/
Igår var allting på topp jag mådde jättebra och hade mycket energi efter gårdagen :)
Idag när jag vaknade va detsamma tills en viss person sänkte och tog min energi...
Jag är så fruktansvärt trött på denna människa det är alltid en massa drama och personen är
den mest egoistiska jag någonsin mött.. Allt ska handla om denna honom!
Som t.ex idag som alla andra dagar ber han mej att välja mellan honom eller min hund!
Vi hade bestämt att gå ut och äta å göra massa kul och jag ville ha med min hund (elvira sitter ihop med mej så självklart hon oxå) eftersom det va
så otroligt fint väder och vi skulle ändå på ute servering där man får ha hundar ( vet det eftersom jag
varit där förut)
I vilket fall säger han att hero e jobbig :S bla. bla. bla. 
Okej visst han skäller då och då, jag har köpt han så det är enbart mitt ansvar det kan jag hålla med om!
Men då kommer frågan " Vem betyder mest för dej, jag eller hunden?!?" Välj nu för åker hero med så stannar jag hemma!
Den frågan va nått av det lättaste faktiskt som alla andra gånger jag svarat på den så
betyder faktiskt MIN hund hero mest!
Hero och Elvira är allting för mej!
Hero har jag haft sen han va 8 veckor gammal (född 20071007) och var där när jag behövde någon som mest
i mitt liv.
Aja nu orkar jag faktiskt inte kämpa mera skiter i det.
Lever mitt liv med min lilla mini familj och ska göra massor av kuuuuuuuuuul i sommar =)
Skönt att skriva av sej lite speciellt när man mest är som piss off!

Hoppas ni alla har haft en underbar lördag!




Kommentarer
Postat av: Jennie

Men herregud :/ Hur kan man bete sig så? att säga så var faktiskt väldigt taskigt med tanke på att han borde veta att du aldrig skulle välja mellan din hund och nån annnan.. Så gör man bara inte :/



Va bra att du kan skriva av dig lite, det behöver man ibland.



Hoppas vi ses snart vännen <3

2010-05-23 @ 16:23:10
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Sanna

Förstår precis hur du känner, jag och min pojkvän har också gått varandra på nerverna i helgen.. Jag känner precis som dig att man vill hitta på någonting men han vill bara ligga på soffan å spela xbox typ:( Men efter regn kommer solsken? Får hoppas dom tar sig i kragen=) Kramar

2010-05-23 @ 17:33:41
Postat av: Sanna

Va duktig elvira är förresten=) Stora tjejen :D

2010-05-23 @ 17:34:07
Postat av: Bea

Fy fan för han =/ Så får man verkligen inte bete sig, usch va förbannad jag blir!!!!



Finns här gygnet runt om du behöver prata gumman <3



Puss

2010-05-25 @ 20:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback