Dove ifrån buzzador =))

Som jag skrev för ett tagsen fick jag hem dove duschcreme produkter ifrån buzzador som jag skulle prova på och sen ge bekanta detta samt berätta vad det är.
Jag va väldigt skepitsk till detta när jag läste dove duschcreme lenare hud på 7 dagar och vackrare hy inom 3 veckor.
Jag hade sådan otroligt torr hud att det gjorde ont :/ Jag testade denna och jag märkte skillnad direkt!
Det fanns ett sår på min hand efter all torrhet det har gått bort =))
Jag rekommenderade detta till 9 vänner som testade detta dom va likadana som mej..
Dom trodde det va någon skit reklam bara men det funkade för dom oxå..
Så 8/9 skulle absolut köpa dove visiblecare..
Det bästa är att korken är neråt så man behöver ju aldrig kämpa ur det sista utan hela flaskan töms :P
Det är inte bara snack utan den funkar hur bra som helst och även jag kommer fortsätta med den eftersom min hud är så torr speciellt nu när det är så kallt ute.
Känner mej som ett barn som fått olja så len är min kropp :)

Jag tycker du också ska prova denna inget man förlorar på.
Och om du provar eller har gjort kommentera gärna hur den funkade på dej!
Tyvärr har jag redan delat ut mina provprodukter så har inga att ge..




Ha en underbar dag =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback