Midsommar

Glad midsommar på er alla! =)
Vaknade upp med att solen sken in i sovrummet och skrollan låg å tjatade i sin säng.
Som vanligt blev det att hon fick lägga sej i min säng och mysa, men hon e ju så stor nu så hon har inte riktigt tid.
Då hon ska peka på allt och säga "där" "titta" och stå m.m. Snacka om att hon har ett full speckat schema när hon vaknar tills ögonen stängs :P

Efter lite mys och tjat blev det utgång med hero :)
Underbart när solen skiner fast det blåser lite ute.
Men man kan inte få allt här i livet och vet att många hoppas på att det ska bli regn så man får pengarna tillbaka på det man köpt i affären sova tror jag det var..

Min frukost bestod av jordgubbar och mjölk! Jag verkligen ÄLSKAR jordgubbar.
Igår när jag va i affären så kostade svenska jordgubbar 89kr kilo, 69kr kilo och det billigaste jag hittade va svenska jordgubbar på wisel matcenter ett paket för 45kr.
Men jag tycker alla jordgubbar smakar likadant så jag köpte mej 2 riktigt stora paket från tyskland för endast 40kr.. Och då va det 2 för 40kr :)
Så köpte mej faktiskt 4 paket hehe. Elvira smakade och tyckte det va alldeles för surt men jordgubben slank allt ner hehe :P
Hero slickar bara på den och sen skiter i det..

Nu ska fixa lite här hemma innan vi får fin besök av min bästa vän Jennie och hennes fästman Kim :)
Helt sjukt hur bra man kan klicka med folk.
Jimmy och kim kommer jättebra överens och har skoj.
Och jag å jennie e typ som systrar. Vi kan ha våra stunder då det blir tjafs eller liknande men ändå är vi sams efter en stund och är lika bra vänner för det :P
Men det va när man gick på gymnasium nu e man mer vuxen och stunderna e liksom borta.
Om vi inte pratar med varandra på en vecka är vi ändå lika tajta vi vet liksom att vi har varandra <3
Bättre vän än Jennie kan man inte hitta.





Och våran vänskap började på riktigt när vi började på gymnasiumet kommer ihåg den dagen som igår.
Jag träffade henne hos en gemensam kompis och då verkligen ogillade jag henne pga att våran gemensama "kompis" hittade på en massa skit så vi inte skulle tycka om varandra för hon ville typ ha oss för sej själv.
Så mycket skitsnack att jag tyckte verkligen illa om henne och hon gjorde säkert det om mej med.
Jag började på Ale men bytte skola pga att jag ville gå i samma skola som min gammla kille för att träffa han oftare :P
Men en vecka efter började jag på mimers och en tant skulle visa mej vägen till klassrummet.
Det va sjukt mkt trappor upp och på nått sätt snubblar jag och fick rätt ont i knät :S
In i klassrummet kommer jag och allting blir tyst och alla tittar på mej.
Hmm pinsamt när håret står åt alla håll och knät värker.
Kändes som jag ville smälta ner och ligga på golvet eller nått..
Men men då såg jag jennie direkt och då klickade det och vi pratade ååå insåg hur mycket skitsnack denna gemensamma kompisen hade sagt..
Sen dess har vi typ suttit ihop haha =)
Och så mycket roligt vi har hunnit hitta på.. Nu när jag tänker på det har vi ändå varit bra vänner i 5-6år..
Kommer alltid finnas för dej här oavsett vad som händer <3
Love you my best friend!



 




Vet att jag skulle skriva om elviras födelsedag men vill ändå hålla det lite hemligt :P
Kan säga att det va ett jättefint och lyckat kalas både på lördagen när hon fyllde och söndagen :)
Hon fick mycket presenter som lego, nalle, dar saker och en massa mera =)


Ha en bra midsommar och ät mycket gott! =)
Puss & kram
Carolina


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, vilket fint inlägg. Jag blir helt rörd av det du skriver, nästan så att tårarna kommer när jag läser dina fina ord. Tusen tack! <3 Du är verkligen världens bästa vän! Du och jag kommer vara vänner föralltid!! :) <3<3

2010-06-27 @ 18:14:07
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback