Skaffa INTE telenor!

  

Tänkte jag skulle skriva lite om min prinsessa senare ikväll och lägga ut lite bilder på presenterna hon fick.
Men just nu har jag lite tid när skrollan sover och passar på att skriva ett litet inlägg om telenor!
När jag borde i backa och precis fick veta att jag var gravid så tecknade jag ett abonnemang med telenor (dom stod i affären utanför netto när jag handlade där)
Så Började han prata om hur bra dom var med allting m.m.
Tänkte att det kanske var bra att ha ett abonnemang så inte pengarna tar slut ifall det skulle vara något och eftersom pappan bodde i sthlm så va det bra att ha kontakt med honom som även va min kille :P

Han stod där och tjatade på om erbjudanden och man fick en telefon på köpet.
Han sa att vi kan börja med ett år så får du se hur det känns och bla bla bla bla bla.
När det nästan gick ett år så kände jag att det inte va nått för mej ringde dom och sa att jag ville säga upp det.
Då säger dom att det inte går pga att jag tecknat det i 2 år!!! :S
Försökte förklara för dom att det bara var 1 år. Dom bad mej titta på kontraktet eftersom deras stod det 2 år och vad ser jag DEN JÄVELN hade kryssat i 2 år. Dum som jag va litade jag på honom och borde ha läst igenom allt innan!!
Hade iaf tecknat att jag kunde ringa fritt för 149kr och betala för det å sen om jag skulle ringa utöver det läggs på räkningen.
Men mina fakturer kommer det massa konstiga saker så ibland får jag betala massor av hundra kronor så ringer jag dom och frågar vad det är då hittar dom på massa saker.
Som att jag videopratat med någon jag har ju förfan inte ens den funktionen på den telefonen!!!!!!!!!!

Nu när jag pratade med en kärring på telefon och sa upp detta som kommer göras den 22 oktober =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=))=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=) *GLAD*
Så frågade hon mej varför jag förklarade hela situationen och även att jag rekomenderar INGEN att skaffa det.
Så sa hon att man inte ska göra så m.m.
Och om jag vill ha ett erbjudanden eller liknande så dom kan ha mej kvar och började
fjäska till sej om att jag ska börja gilla dom åååå skit.. BULLSHIT!
Men vafan jag rekomenderar ju INGEN att skaffa det och bli lika lurad som jag.
Läste även på flera bloggar och andra sidor att det va fler som blivit lurad totalt! :/

Så jag uppmanar er alla att INTE skaffa telenor utan skaffa något helt annat. Och läs NOGA innan du skriver på.
Sen kan dom va så fräcka att dom ska se en sak på pappret innan du får det och kryssat i 2 år ändå eller mera!!!
Men om dom "ska se en sak" Så kolla noga igen efter.
så jävla synd att jag inte får tag på personen som gjorde detta då dom absolut inte har någon aning vem som stod där vid netto på hisingsbacka den 22/10-08 mellan 14:00- 19:00 det va nämligen bara 2 killar där och denna va mörkhyad också. Dom vet men säger inget.
Är iaf glad för den killens skull att jag inte sett han på stan och jag kommer igåh hur han såg ut liten och tanig sen även ful..

Men iaf detta är min åsikt.. Men va försiktiga där ute med att teckna saker.
Råka inte ut för detta som jag och många andra gjort av telenor..



Kommentarer
Postat av: Jennie

Bra skrivet :)

2010-06-24 @ 14:43:28
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback