Ny dag det är nya tag.

God morgon sverige!
Elvira lät mej ligga och dra mej i sängen till 9 sen skulle hon upp..
Hon har fullspeckat schema å dagarna knappt hon hinner öppna ögonen på morgonen
och knappt hinner stänga dom på kvällen :p
När hon vaknar är det att äta, sen klappa vovven, riva ut ALLA dvdfilmer ur hyllan, hämta alla skorna i halen,
slå på datorn, äta igen, sen ta en powernap sen e hon på G igen haha..
Igår försökte jag ta kort på henne då hon fyller 1 år på lördag och ska vara med i gp.
Tror ni hon ville sitta still?
Svar NEJ! Fick springa efter henne och ta kort medans och slirade runt i sin gåstol :P
Finns ingen charmigare än min lilla princess =)
Älskar henne så otroligt mycket..

Helt sjukt igentligen hur lyckligt lottad man är hade jag absolut inte trott för 2-3 årsen.
då trodde jag inte ens jag skulle överleva..
Ingen visste nått och jag e bra på att dölja saker jag hade ett vikarie jobb och det gick framåt.
Hade mina vänner och så.
Sen sprang jag in i väggen totalt orkade bara inte mera :/
Fick hjälp av en släkting flyttade till göteborg och gick på en enhet där jag kände att det blev typ bara värre och hamnade mellan stolarna.
Tills slut fick jag den hjälp jag behövde och flyttade till en enhet som konstratera att jag hade boderline.
På den första enheten sa dom bara att jag var en typisk tonåring som va lite deppig.
Men då dom insåg hur allvarligt det va aa så fick man göra ett test..
Och fick då min diagnos boderline.. 

Usch vad jag skämdes när folk frågade varför jag inte jobbade och inte heller ville göra nått.
Orkade knappt ta mmej upp ur sängen utan låg hellre under täcket och ville somna om.
Nu har jag inga problem att prata om det alls.
Folk som känner mej typ släkt & familj tror jag ändå skäms lite men det e ju inte mina problem igentligen.
Känns som jag aldrig gör nått rätt ändå eller inte heller gör någon stolt.

Insåg att det inte skulle funka i längden och behövde ha nått att leva för det va då jag skaffade min älskling Hero :)

Nu idag är jag lycklig visst kommer det perioder man e lite ledsen och deppig men absolut inte lika mycket som förut.
Och det e tack vare min hund och dotter som jag bara ÄLSKAR! :)
Dom 2 förgyller mina dagar helt och hållet.
Börjar se framåt ska vara mamma ledig tills elvira är 2 år sen ska hon få börja på dagis och jag jobba..
Jag har faktiskt tröttnat totalt på att må dåligt. Det här förstört så mycket i mitt liv!
Missat så många dagar då jag kunde varit glad istället.
Det kommer komma svackor det gör de för alla men jag står ändå med 2 fötter på jorden.
Ärren synd inte lika mycket på armen utan istället har jag ersatt något som en bra
min dotters namn och födelsedatum :)

Jag mår faktiskt rätt bra nu :)))
Levet leker.
Och jag ser fram imot alla år som kommer ska :)

Hittade en låt jag bara älskar för det e precis mina ord så det blir läskigt..
Allt utan när han sjunger om sin mamma & pappa dock..
Men allt annat:
http://www.youtube.com/watch?v=zuYN0q_BArg&feature=related


Hejsvejs allihopa.
Nu ska jag å lillan baka inför hennes kalas i helgen :)
Ska bli superkul.
Sen en promenad i det härliga vädret med mina 2 små bebisar...
Ha en underbar dag och lev som det vore sista dagen man får ut så mycket mera av det :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Va glad jag blir av att läsa detta :) att du är på banan igen och ser framåt =)

Jag hoppas vi får många roliga, händelserika och lärorika år framöver tillsammans :) <3

2010-06-17 @ 12:22:59
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Sanna

Man blir jätte glad över att läsa =) Glad att du mår bra igen, och du har ju verkligen något värt att gå upp på morgonen för. En ur gullig dotter och en mysig hund :D Ha en trevlig helg och hoppas att kalaset blir super lyckat

2010-06-18 @ 09:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback