Midsommar

På midsommaren va jennie & kim här :)
Det blev massor av gott som jimmy hade stått och lagat lääääänge.
Här är en bild på maten :)






Efterätten va väl inte direkt så lyckad.
Jimmy hade ALDRIG gjort rabarberpaj men ändå gjorde han det och läste inte hur man gjorde det utan trodde det va att skölja av dom och ha en stund i ugnen :P
Kan säga att det va som att äta hö haha..
Dom va hårda och flisiga..
Tur va att jag hade köpt glass och jordgubbar =))
Efter allt detta smälldes det upp chips, godis, ostbågar m.m.
Snacka om att man va ganska mätt hehe.


På lördagen satt vi och små prata lite tills någon (kommer ej ihåg vem) kom på iden att åka med jennie & kim te alafors.
Vi bestämde grillning och övernattning så man slapp att åka hem så sen med buss & spårvagn det tar ju mer än 1 timma att åka och det vet jag att de inte är så uppskattat med barn & hund.
Första gången jag sov i samma säng som elvira har aldrig vågat ligga brevid henne en hel natt men vaknade hela tiden för att kolla till henne och hon snarka på hela natten hehe..

På söndag morgon tog jag, elvira, jennie & hero en promenad medans dom slöa killarna fick sova.
Det blev god frukost och sen den nya filmen beck (hyffsat bra)
Det bärde av hemåt och pizza stod på menyn :)

Så såg min helg ut och jag hade jättekul å trevligt :)
Hoppas ni hade en bra midsommar ni oxå.

Puss & kram
Carolina



Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack för en underbar helg tillsammans med er, det har verkligen varit superkul. Hoppas vi kan göra om det någon gång :)

2010-06-28 @ 22:26:11
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: carolina

Det hoppas jag också :)

Bara jag å jimmy kommer överens och inte är som hund & katt så ska det inte vara några problem hehe..

2010-06-28 @ 22:41:27
URL: http://ialwayssurrender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback