Vad besviken man e!!!!! Tkr så synd om j.

God förmiddag :P
Usch vilken hemskt natt det varit!
Igår när jag gick å la mej kom värken i magen samt att jag hade så fruktansvärt ont i armarna :S
Kanske var för att jag bärde elvira alldeles för mkt? Jag har iaf ingen aning.
Kunde inte somna heller pga att det var varmt även att jag hade fläkten på..
När jag väl hade vaknat gick J upp för att mata elvira, ta ut hero, bakade, åkte till affären allt
för att hans lillebror lovat att komma förbi idag med lillen å hans tjej..
Han har väntat hela morgonen på att bodern ska ringa vilket han gjorde för ca 1 timma sen.
Hör ifrån balkongen där j sitter medans elvira badar i poolen en besviken röst när han svarar i telefonen.
Brodern säger att det blev så sent igår så dom åker hem till sthlm....
Åhhh vad jag blev både ledsen å besviken på dom eftersom J hade sett fram imot detta och dom lovade att komma förbi idag då dom aldrig ses.
Det gör ont i en när man vet hur mycket en person sitter och väntar spänt och fixat allting så det ska vara perfekt så visar det sej att dom inte bryr sej.

Samma sak igår på liseberg...
J gick upp 7 igår morse fixade ALLTING så som packade skötväskan, gav elvira mat, tog på henne kläder, ut med hero... Gör frukost till oss och sen typ släpar in mej te duschen så vi kan åka hehe :P (va mega trött)
När vi kommer dit hur sociala tror ni att dom va?!?
Okej hans bror va med och spelade spel med oss vi åt en glass och hade trevligt...
J skulle hem å ta ut hero och sådant då säger typ alla där att dom e så hungriga och inte kan vänta på j
så ja å alex va dom enda som väntade... snällt liksom..
Sen fick vi ett dilemma antingen va med dom på 5-kamp eller gå för oss själva..
Eftersom jag vet hur mkt det betyder för j att vara med andra som är uppifrån så fick han göra 5-kamp å
jag å alex tog våra barn och åkte en massa karuseller :)

Men men nu är de som det e..

Nu iaf sitter man här hemma å nästan rinner bort för det e så otroligt varmt!!!!
Takfläkten hjälper knappt, hero har bordsfläkten vid sin säng och njuter för fullt :)
Även att det blåser ute så e det varmt då det kommer varmluft..
Såg att det ska bli åskoväder här senare i gbg :)
Jag hoppas verkligen på detta för det e så mysigt
dock inte om man e själv :P
Det blir iaf pannkakor snart sen mumsa på J's rabarberpaj..
 Och denna gången är det ingen höstack som på midsommar ;) hehe..

Återkommer lite senare.. Ha en underbar dag =)
Puss & kram
Carolina



Kommentarer
Postat av: sara

sv: :) haft en bra dag+ ;)

2010-07-11 @ 14:42:59
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: Alina

hejhopp! allt bra? =)

2010-07-11 @ 16:15:07
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: hehe nej, det är ju bra det:)

2010-07-11 @ 17:04:33
URL: http://sandroou.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det är ju riktigt illa, Här har det regnat lite iaf redan. ;) men Solen har tittat fram igen. ;P

2010-07-11 @ 17:34:22
Postat av: Jennie

Stackars Jimmy :/ Vi vet ju hur mkt han grejar och fixar inför att gäster ska komma så jag förstår att han blev besviken, speciellt om det är hans bror.. :/

Hoppas ni hade en trevlig dag ändå. :)

2010-07-11 @ 18:56:04
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Louise - Mamma till Wilde 30/12-09

Va med och tävla om två ljuslyktor - få deltagare så lätt att vinna!



http://louisevestin.blogspot.com/2010/07/tavling-ljuslyktor.html#

2010-07-11 @ 20:51:40
URL: http://louisevestin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback