VÄRSTA DAGEN NÅGONSIN!

Dagen började bra men sen gick det bara utför :/
Skrollan hade sovmorgon till halv 10 så jag fick lite mamma time.
Jag bakade jordgubbsmuffins som jag hittade när jag skumma lite bland google.se
Här kommer länken om ni också är sugna på det resultatet blev JÄTTEBRA! =)
http://www.recepten.se/recept/jordgubbsmuffins.html

Vi fixade lite här hemma sen åkte jag till vårdcentralen (fick mina prov svar idag )
Jag hade högt värde på levern, lågt hepati samt att det va nått med hormoner i magen.
Hon skrev ut medicin så ska jag göra nya prover om 1-2 månader.

Nu till DET VÄRSTA PÅ DAGEN!
När jag kommer till spårvagnshållplatsen så kommer det en gammal spårvagn
eftersom jag hade elvira med mej så fick jag vänta till nästa å stod kvar.
2 killar går på denna gammla spårvagn och dom kastar 2 ciggaretter bara rakt ut.
Dom va inte släckta och knappt rökade på.
Jag hinner inte reagera vart dom hamnade riktigt men hörde Elvira börja gallskrika och ser
att fimpen låg vid henne fötter i vagnen.
Kastar ut fimpen, kollar hennes fot och sliter tag i killens handled och säger att den träffa vagnen,
 men han lyckades slita sej och kom på spårvagnen och dörren stänger sej!!!!
Ser hur båda 2 sitter å hånflinar :S
Jag va så jävla förbannad släckte fimpen plocka upp den och la i en plastpåse funderar på polisanmälan
men först få tag i den jäveln och slå halvt ihjäl honom!!!!
Det kom en nyare variant av spårvagn så jag hoppar på den och ringer morsan
vi bestämde att jag skulle göra en polisanmälan och jag fick behärska mej att åka efter dom!
Har ALDRIG varit så jävla förbannad!!!!
Hos polisen gav jag fimpen (kollat på många filmer haha)
Och när jag plockade upp den titta hon bara på mej och tyckte det va smart =)
Men eftersom denna killen är mellan 13-16 år (vad jag tyckte kan ha fel) så finns han nog inte med
i brottsrigestret när dom tar dna på fimpen.
Hans finns med i video övervakningen så det finns någon chans att dom får tag i honom..
Och det enda jag vill är att få fast honom! Även om det va meningen att fimpen skulle hamna i barnvagnen eller inte!
Va det en olycka borde han gått av be om ursäkt och fråga hur det gick med lillan.
Men ICKE!!!
Jag kommer att ringa å tjata på polisen om dom hittat honom eller som jag sa till polisen
då får jag ta tag i saken i egna händer!!!
Jag ska ha en ursäkt och framför allt elvira som fick ont, blev livrädd och att hennes
barnvagns madrass blev hål i och luktar bränt!
Så den e bara att slänga men har kvar den som bevis....

Om det är någon som såg denna händelsen i gbg (vill inte gå in på vart)
så hör av dej till mej vart jag eller polisen kan få tag i personen..

Singlament på gärningsmannen:

- En kille som jag uppfattade var 13-16 år.
- Mörkhyad som om han vore ifrån iran.
- Svart hår kort och rakt.
- Svart t-shirt.
- Armarna va det inte kännetecken förutom en massa svarta hår.

Hans kompis:
- Mörkhyad som om han också vore ifrån iran.
- svart hår.
- vit t-shirt

Händelsen hände ca 15:05-15:09
Det va en gammal spårvagn dom satte sej på första vagnen längst bak.


( Bilden har inget med händelsen att göra,
ville bara visa vilken spårvagn jag menade)


Det enda jag är ute efter är att personen ber om ursäkt och betalar för skadorna!
Det hade aldrig behövt gå såhär långt om personen hade gått av!


Fyfan vilka jävla människor det finns här i världen!!!!!! :S:S:S:S


Kommentarer
Postat av: Leia

usch vad hemskt gjort av dom!

2010-07-10 @ 05:10:40
URL: http://novembervind.blogg.se/
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat!

Förstår du är arg, men tror tyvärr inte polisen gör ett skit.

Jag anmälde en pappa en gång som misshandlade sitt barn på sjukhuset när jag var på förlossningen..

Då han inte hade något på sig sen tidigare fick han bara förhör, men det sparades och OM det dyker upp mer på personen då kan fallet tas upp igen.

Här kommer dom troligen inte göra ett skit, men OM Det dyker upp liknande med dessa pojkar. DÅ kan det bli något.

2010-07-10 @ 09:50:34
URL: http://kidzmode.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

jobbigt :o

2010-07-10 @ 11:05:45
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: nicole

sv: Förstår hur förbannad du är , det skulle jag också vara men jag tror inte att polisen kommer bry sig faktiskt för dom är det här en småsak



Vad tycker du om alice i underlandet kollektionen?

/Shoppaholly

2010-07-10 @ 13:00:23
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

ush, hur kan ngn va så hemsk ;o

2010-07-10 @ 13:19:12
URL: http://ellalauren.blogg.se/
Postat av: sara

gullig blogg!

2010-07-10 @ 13:49:23
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: Anonym

händer idag snygging? :)

2010-07-10 @ 17:18:57
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: MatteSt

Fan vikka idioter de finns... Kmr å plockar dom :)

2010-07-10 @ 22:21:36
Postat av: Kristoffer Darj

Jag förstår att man blir förbannad men SÅ jävla förbannad att du funderar på att anmäla?



Kommer istället med ett boktips, ta det på allvar, det är en läsvärd och billig bok.



http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9172321849

2010-07-11 @ 14:54:47
URL: http://light-candle.com
Postat av: Linda

Stackars Elvira!! Tråkigt att vagnen blev förstörd oxå!:((

Men jag älskar din beskrivning av gärningsmännen! ;)

Hahaha särskilt den med armarna! Den är så du. Får massa roliga minnen nu :D

2010-07-12 @ 02:32:05
Postat av: LIENE

men usch!

man kan ju skapa brand så där också, om folk bara kastar cigaretter så där:S

Men att träffa ett litet barn i barnvagn är ju ännu mer respektlöst! iaf mot dig som är mamman.

tycker det var rätt att du anmälde honom. Hoppas han ber om ursäkt och betalar skadan sen.

2010-07-12 @ 17:04:00
URL: http://lienesblogg.blogg.se/
Postat av: robert

blattar, naturligtvis.

2010-07-15 @ 09:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback