Idag invigde elvira sin pool för första gången =)

Morgondagen började helt perfekt med jordgubbar, banan blandat med mjölk! MUMS! =)
Lillan va på gott humör och käkade mackor å banan.
Vågade inte riktigt ge henne dom jordgubbarna jag köpte igår eftersom hon fick utslag och vill inte riskera det. Men hon va lika nöjd ändå hehe.
Det blev en promenad till hundgården där jag släppte Hero men han orkade inte göra så mycket i denna värmen och det är förståligt speciellt med hans tjocka päls :/
Men några gånger sprang han efter pinnen.






Efter promenaden gick vi hem och blåste upp hennes lilla rosa pool och det fick jag göra helt själv :O
Eftersom pumpen gick i sönder efter typ 2 sek :S
Men men så stor va den inte och det gick ganska snabbt.
Tog en kastrull och fick springa ifrån köket till balkongen där jag satte upp hennes lilla pool.
Hon bara ÄLSKADE att sitta där i och plaska med sina badankor..
Att plaska på sin mamma va nästan ännu roligare med det tyckte inte jag :O hahaha!
Hon e så jäkla charmig.
Som igår gled hon i väg på röva (hon kan inte krypa)
Så vänder hon sej om skrattar och vinkar åt mej och in i sovrummet å river ut ALLA kläder.
Hon vet så mycket väl att det är jaja! Kanske e därför det e så roligt :P
Så gullgt hon gjorde så flera ggr efter att jag bärde ut henne i stora rummet igen.
Till slut stängde jag dörren å fick en ilsk unge som skulle ha dörren öppet så hon kunde jäklas :P
Tänkte lägga in lite bilder men eftersom det finns så mycket sjuka människor där ute som tar ens bilder och låtsas att det är ens egna barn :S Samt massa äckliga pedofiler vill jag INTE lägga ut bilder på nätet med henne i baddräkt eller liknande :S




Elviras lilla pool och badankor.
poolen är inköpt ifrån ullared 20kr ;)


Den röda baddräkten invignde hon idag
 köpt på ullared priset va 89kr men när jag va där rea dom ut dom
och då fick jag den för 20 kr :O Rena rama kapet.
Hade köpt den om den så kostade 200kr pga dödskallen ;) hehe.

Bikini trosor köpt också på ullared 10kr (20krs rea)

Våtdräkten köpte jag häromdagen när jag va på willys å handla
och såg den söta lilla nemo visste inte priset med den va så söt så
tog den å när jag kom fram te kassan kostade den bara 40 kr..

Så detta va en jäkla bra kap
Endast 70kr för dessa 3 =)
Och hon kommer väl använda dom ett litet tag till sen växer hon ut dom.




Elviras söta badrock :)
Inköpt ifrån Hm Nypriset va nått på 100 eller 200..
Va ett tagsen jag köpte den.



Vichy Capital Soleil 
Solskyddskräm spf 50+, Oparfymerad 125 ml.
Inköpt på apoteket pris ca 200kr..
Men det va den värd :)
Använder den på både mej och elvira.




Såhär såg min morgon/förmiddag ut.
Funderar på att göra grönsakspaj nu :)
Är så himmla sugen på det men ska bara hitta motivationen
nu i denna jäkla värmen :(
Men men ni får ha det så underbart i detta fina vädret.
Och njut av FREDAGSMYSET ;) hehe..
Puss & Kram Carolina


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad mysigt ni haft det i dag :) synd att vi inte kunde komma :/

2010-07-02 @ 17:27:33
Postat av: carolina

Jaa men det kommer flera dagar =)

2010-07-02 @ 18:10:42
URL: http://ialwayssurrender.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ni ser ut att ha haft en toppendag tillsammans :)

2010-07-02 @ 19:38:12
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback