Då va hero klippt! =)

jahopp nu sitter man här igen :)
Usch vilken seg dag det har varit idag.
Den började ju med besvikelse.
Efter mitt inlägg här förut blev jag riktigt hungrig och jag fråga j när det skulle bli pannkakor men j kollar bara på fotboll å säger snart.. Snart = EVIGHET!
Så jag ställde mej och gjorde potatis, bearnesås, köttbullar, och stekt ägg till elvira jag själv åt bara potatis och bearnesås.
Kände mej så otroligt duktig =)
Efter att vi nästan ätit upp ska j göra pannkakor så det blev mer som en efterätt efter detta somnade både jag å elvira :P
Vaknade av att det skulle bli paj så kan ju säga att jag är mätt ännu hihi..
Det är ett rent under att jag sitter här, vet inte hur många ggr jag känt å trott att jag ska rinna bort.
Så fruktansvärt VARMT!!!!! =(
Lite regn har kommit idag men inget åskovädersom dom lovade på nyheterna/internet sidorna.

Jag fick äntligen klippt min hund Hero dock inte borstat ut pälsen riktigt än tar resten imon.. Suttit med han i nästan 2 timmar eftersom han inte vill vara still... Klorna hatar han att klippa och gnyr innan jag ens gör det eftersom jag varit dum tidigare och tyckt synd om han :P Men inte nu längre så nu fattar han att det inte hjälper.
Tog lite före och efter bilder om ni vill se :)



Hans 2 tassar innan han klipps




Hans 2 tassar efteråt




Det blev ca 2 sådana här högar!!

 En sur Hero innan klippning

En glad Hero efter klippningen



Visst han kanske inte blir världens snyggaste med min klippning
men han mår så mycket bättre utan sin vinterpäls på sommaren.
Det är de enda som räknas för mej :)


Sååå detta va lite av vad som hänt idag..
Väntar på att fotbollen ska ta slut så jag kan ta tven...
Vi har 3 tv apparater men i min lgh funkar bara ett uttag te atennen..
Så jävla skönt att det är sista vm matchen!!!!!! =))))

Ha en fortsatt bra kväll..
Puss & Kram
Carolina


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha här åskade det imorse :P

2010-07-11 @ 22:13:03
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: LIENE

herregud vad söt hund! jag vill också ha en sån.

2010-07-12 @ 17:00:30
URL: http://lienesblogg.blogg.se/
Postat av: nsimone

vilken sötnos :D

2010-08-11 @ 13:45:39
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback