Liseberg! Ett minne för livet <3

Hej på er allihopa =)
Idag har jag och lillan gjort nått väldigt roligt!
Vi har nämligen varit på LISEBERG!!!!!! =))
Åhh vad skrollan gillade detta.




Detta va bestämt ett tag tillbaka då elviras kusin alvin (2månader) skulle komma ner med
sin mamma å pappa då dom bor i sthlm.
Vi var där ganska tidigt imorse så jag, elvira å j gick runt med j's bror och barnet som e kusinen till elvira :P
Vi spelade én del och skratta hehe..
Senare på dagen kom alexandra å adrian så j gick med sin bror å barnet + många andra som va med dom här i gbg, så tog vi en tjejrunda + adrian :)

Vi gick in på informationen och hämtade oss en varsin lista på vad dom kan åka och inte.

Vi blev hungriga och besökte burgerking inne på liseberg.
Skulle ta fram plånboken men hittar den inte någonstans.
Jag letar som en gnu i skötväskan och vagnen fick panik.
Gick till informationen och där hade dom min plånbok! Vilken jäkla tur att dom tog hand om den
och ingenting va borta..
Mätta i magen va vi och sugna på att åka karuseller så detta åkte vi.
 

Sagoslottet: Tyckte Elvira va riktigt läskigt och började tjuta i början men sen när halva hade gått stt hon och vinkade så glatt till alla figurer :)

Drakbåtarna: Älskade hon :) Elvira satt å njöt hela åkturen.

Ponnykarusellen: Tyckte hon va riktigt kul, hon satt i en svan och tittade på dess hästar brevid å pekade så efter åkturen gick vi å ställde oss i kön igen så hon kunde ta hästen vilket hon gjorde :)

Farfars bil: Oj vad intressant å spännande vi åkte i samma bil som alex å adrian (dom satt framför)
hon tyckte det va helt kul.

kaninresan: Hel kul! Hon sa titta flera gånger och pekade på vattnet m.m. och satt verkligen å njöt under hela resans gång..



Det slog mej bara när jag höll i henne när vi  åkte ponnykarusellen
 hur stolt jag är över att vara hennes mamma.
Hur kul det va/är.
Jag rös i hela kroppen av posetiva känslor och nästan att man skulle lägga en glädjetår <3

Denna dagen va jättekul och minnesvärd för livet!
Det enda negativa va att det va sjukt jäkla varmt :S
Man gick verkligen å svettades som en jäkla gris hehe..
Kan ju säga att det va väldigt skönt med en kalldusch när man kom hem..
Elvira satt å njöt åt sin dusch fast den va lite varmare än min hehe..
Nu e jag verkligen trött varit igång sen 8 imorse..
Så nu ska jag va väldigt osocial och kolla runt lite på nätet samtidgt som jag sitter i soffan å slöar :)

Hoppas ni också haft en trevlig dag...
Puss & Kram
Carolina

Kommentarer
Postat av: Jennie

Låter som en fantastisk dag :)

2010-07-10 @ 21:58:53
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Riktigt go dag :) tror dock att sonen hade lite för kul, har ju blivit övertrött nu ;)

2010-07-10 @ 22:07:36
Postat av: sandra

Liseberg är riktigt kul :)

2010-07-11 @ 10:41:06
URL: http://sandroou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback