Trevlig dag :)

Idag har det varit en kanon dag!
Förutom att det regnade men solen kom på kvällen hehe..
Det bärde av hem till min mormor som fyller år idag :)
Åkte vid 12 tiden hem till henne så åt vi lite lunch så öppnade hon sitt paket hon fick 2 små troll :P Hon Samlar och älskar troll, det finns troll överallt hemma hos henne och inga fula utan dom e så söta.
Förutom en stor hon hade vid sin tv som stirrade fult på mej med arga ögon haha...
Sen gick vi hem till mina föräldrar och firade henne där eftersom hon bor i en 1:a och mina föräldrar i ett radhus så skulle vi aldrig få plats med 8 vuxna, 1 barn och 2 galna hundar hehe..
Det va jätte trevligt och mormor hade köpt schwarzwaldtårta, kakor så bjöds det även på jordgubbar MUMS!!
Sen käkade vi middag å sen åkte hem.
Har haft jätte trevligt idag och det är inte så ofta man är med släkten eftersom jag bor en bra bit ifrån dom.
Nu ska jag snart bädda ner mej i soffan å kolla på film.
Ska bara natta lilla elvira <3

 

 

Hoppas ni haft en bra dag!
Fortsatt en trevlig kväll så hörs vi imon :)
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback