Trevlig dag =)

God eftermiddag =)
Vilken underbar dag det är ute, varmt och härligt..
Kom hem för en stundsen ifrån en kompis som heter Alexandra och hennes lilla son Adrian som är lite mer än 9 månader.
Vi åkte dit igår jag, Elvira och Hero och valde att sova över där dels för att det tar över 1 timma dit att åka med buss och så blir det 3-4 byte i mellan.
Sen är det kul för Adrian och Elvira att leka lite mer.
Elvira är väldigt blyg och vågar typ inte göra nått i början när hon träffar andra men sen släpper det efter ett tag..
Oj vad kul dom hade det :) Å sov gott gjorde dom sen på kvällen också hehe.
Jätte trevligt va det vi åkte å köpte pizza käkade det sen massa gott framför tven medans dom små lekte.
Och jag är så otroligt STOLT över hero!!!
Alex har 2 honkatter (ganska rädda) och innan jag kastrerade honom så va han skällig, gnällig och skulle te katterna hela tiden men nu brydde han sej inte. Han gick väl in 2-3 ggr i alex rum där dom låg under sängen så nosade han bara sen gick och la sej å sov.
Det är så skönt att jag slipper säga till han hela tiden.
Han e ju så snäll min lilla prins och älskar barn. så när vi satt och åt va adrian under bordet och hero låg där också så ser jag bara adrian tar tag i heros päls och drar han en bra bit dum som hero är ligger han bara kvar haha :p
Det roligaste jag har sett va imorse när både elvira och adrian va ute i hallen så gick elvira och hämtade någon reklam grej som låg vid dörren så sitter adrian och tittar elvira tar sej förbi glidandes på röva och adrian kommer glidandes på röva imot elvira så stannar hon upp och putter iväg adrian och fortsätter in i vardagsrummet.. Det såg så kul ut att jag kan börja skratta så fort jag tänker på det.
Adrian blev så paff att han va lite i chock :P Det va typ som en hämnd för att adrian alltid ska dra i elviras hår & kläder haha...
Dom e ju så söta =)
Nu ska jag äta lite jordgubbar och bara slappa är väldigt trött av 2 anledningar :P
Förutom att vi va uppe sent medans barnen snarka vaknade elvira vid 05:40 och skrek som bara den (hon har en tand som e på g :/ ) och sen va nog den sängen hon sov i läskig för det va en säng ifrån typ 3år. Hon e ju van vid sin spjälsäng.
I samma veva märker jag att luften hade gott ut i den uppblåsbara sängen så jag hittade massa stols dunor och la mej på, kan ju inte blåsa upp sängen mitt på morgonen och väcka alla...
Hoppas ni ALLA har haft en bra dag iaf.
Kramizzzzzzzzzzzzzzzzz
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback