Tester å skit

Skrev inte igår eftersom jag hade så ont i magen att jag inte orkade.
Imorse va jag på vårdcentralen pga smärtan och att jag är så yr, svettig, svimfärdig, trött m.m.
En fråga först bara! Varför trycker dom i magen allt dom har när man säger att det gör så jävla ont att man svimmar!!!!!!!!!!???????
Då trycker dom ännu mera och flinar.. Nästan så man vill ta bort det dära flinet å lyssna vart man har ont liksom..

Dom tog alla tester man bara kunde..
Jag som är sjukt rädd för nålar höll på att dö när hon sa att dom skulle fylla 4 rör :O:S
Räckte ju att barnmorskan visade mej nålen när jag låg på bb eftersom det gick segt mot slutet å dom ville sätta in dropp.. Hon visade mej nålen och sen fick jag en värk 1-2 min senare va Elvira ute :P
Det värsta va ju att barnmorskan satte in nålen ändå ifall jag skulle svimma eller nått så den va bra att ha i handen :O haha...
Men åter till detta igen. Vet inte vad som är fel igår kom det fler smärtor och nu sitter dom i sidorna och har spritt ut sej i hela magen. :/
Det jobbigaste är min sprängande huvudvärk som jag haft i 3 dagar nu och denna jäkla trötthet orkar INGENTING!
Men jag vill inte heller ligga å vila/sova för då stressar jag bara upp mej att göra saker och ting.
Fast att ta en powernap skulle ju inte sitta helt fel..
Men men sova gör ju när man dör och det ska jag ju inte göra nu iaf! Ehm hoppas jag..
Ska iaf få mina provsvar nu på fredag så får jag se vad det är för fel.
Men antaligen hittar dom la inget det är ju den vanligaste diagnosen.
Läst en hel del om att folk blir hemskickade och ta någon ipren och sen dör dom..
Det va ju en nyligen som dog i hjärtattack pga att han blev hemskickad för dom inte hittade felet :/
Ska försöka att inte tänka så mycket, jag hoppas iaf att dom hittar ngt fel för då går det att behandla snabbare om man vet.. Istället för att få en massa skit medicin som inte hjälper...

Förut när vi åt middag fick elvira fullt med utslag i hela kroppen :/
Konstigt nog för hon fick en liten bit jordgubbe som hon ätit massor förut spec när hon fyllde år då hon fick en
prinsesstårta fyllt med jordgubbar.
Och maten va potatis, potatissallad, tsatsiki sen smakade hon lite av J's mat om va pasta och pastasås..
Men nu är iaf min lilla prickiga kräfta helt återställd :P
Satte henne i duschen och sen lekte hon lite så försvann det bara..
Jag var verkligen skitorolig!!!
Det är nu när man har barn som man inser hur ens föräldrar varit oroliga för en..

Nu får ni alla ha en bra dag i detta underbara vädret =)
Du/ni som läser detta kommentera ;)
Ser att det varit inne en hel del människor här men inga kommentarer.. hehe...




Puss & Kram
Carolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback