Sjuk humor :P

Vilken seg dag det har varit :S
Molnigt och blåsigt ute med när vinden stod still va det hyffsat varmt.
Det har blivit slapp hela dagen och 2 promenader med lillan å Hero :)
Har faktiskt inget att skriva om dagen då jag inte gjort nått hehe..
Sitter på msn och snackar lite med en kompis och detta va faktiskt rätt kul :P

OBS! Ni som INTE har sjukhumor eller sexhumor kan sluta läsa och återkomma senare/imon när jag lägger in ett nytt inlägg om nått vettigt =)
Ni andra fortsätt läsa haha..

Jag va inne på familjeliv och läste en massa och klickade mej runt å hamna på ett forum där dom
pratade om sex. Det va jättemånga som skrev om att hon/han älskar att bli slick*d i rum*an
å ser det som en njutning. Jag fattade inte riktigt vad dom menade så frågade min kompis om jag
trodde rätt (har inte ens tänk den tanken haha)
Vi båda tyckte det va rätt äckligt och ohygeniskt med allt hår samt att baj kan ju fastna där.
Helt plötsligt fick jag frågan:

Maiiiiika säger:
Vet du vart man kan köpa sådana rullar som man rullar håret med??

Carro säger:
Nee?

Maiiiiika säger:
Synd :P Jag kan fan inte locka håret med locktång för det blir bara fult. Tänkte prova om det är lättare att rulla håret som alla tanter gör ;)

Carro säger:
HAHAHAHAHHAHAHAHHAH!!! Menar du te huvudet eller röva????

Maiiiiika säger:
HAHAHAHA inte fan menar jag röven iaf? Hahahaha! Jag har inget hår där, hahaha

Carro säger:
HAHAHAHAHHAHAHHAHHA!!!
Här sitter vi och pratar om röva å håret där så börjar du prata om några rullar
Ska finnas på maxi å sånt hhhaahha

Maiiiiika säger
:
Hahaha jag trodde du fattade att jag pratade om HÅRET Hahahahah

Carro säger:

hahahahahhahaha neeej Jag trodde du skulle säga nått om att man kunde köpa nån rulle som en klädrulle fast ha te röva man vet ju aldrig

Maiiiiika säger:
Du har så livlig fantasi, HAHAHA
klädrulle till röven? HAHAHAHA

Carro säger:
hahahhhahahahhaha
Jaa det skulle inte förvåna mej om det fanns

Maiiiiika säger
:
Nää, inte mig heller iofs Hahaha, ditt miffo

Hahahahaha tänk vad några ord kan göra det så jäkla roligt.
Trodde fan helt seriöst hon pratade om rumphår...
Ni kanske tkr detta e omoget å blogga om det tkr jag också
men det va så jävla roligt.
Sen har inte jag tvingat er att läsa ;) hehe.
Nu ska jag fortsätta se på "Lotta på liseberg"
Lillan står här brevid mej å rockar när dom sjunger..
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2010-07-05 @ 21:41:07
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback