Min hemlagade paj =) SÅ GOD!

Nu är jag här igen :P
Precis ätit min riktigt GODA kornfärs paj med grönsaker!
Jag älskar att leka med fantasin när jag lagar mat.
Gör nästan aldrig något ifrån recept utan lägger till extra eller mera...

Jag gjorde paj deg och ställde i ugnen i ca 15 min så den fick färg innan jag la på allt jag skulle ha i.
Sen stekte jag detta under tiden:
- En mängd kornfärs.
- lök.
- krossade tomater (på burk)
- Majs.
- Taco krydda plus spice krydda.
- Paprika.

När detta va klart la jag allt i pajformen (blev änna mkt fyllning)
Sen la jag 5 skivor annans över alltihopa..
och gräddade den tills jag såg lite färg.




Inne i ugnen =)



Resultatet ser ni här ovanför!
Det ser kanske inte så gott ut men jag lovar det va
JÄTTEGOTT!!!! =)))
Till och med J åt det som hatar kornfärs..
Men blev väl lurad av doften ;) hehe..
J tyckte också det va JÄTTEGOTT! =)

Nu blir det fredagsmys med hero å lillan <3
Ha en underbar fortsättning på kvällen.
Carolina


Kommentarer
Postat av: Jennie

Va kul när resultatet blir toppen =)

2010-07-02 @ 19:39:46
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: liindblaads

nu har jag veckans blogg hos mig igen :) ta chansen och vinn en intevju och få ett eget inlägg hos mig :) anmäl dig nu !

2010-07-02 @ 20:00:40
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: liindblaads

tack för du e med och tävlar i veckans blogg ! jag kommer medela dig när finalisterna e utsedda :)

2010-07-02 @ 21:41:31
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback