Jag rinner bort snart! =(

Asså shit vad varmt det är idag!
Mina föräldrar kom ner förut så vi tog en fika här utanför så hundarna kunde springa på hundgården här utanför
(bor i lgh) samt att det finns en lekplats till elvira där ute.
Hundarna sprang sej trött, elvira gungade med mormor på en gunga och sen gunga på en sån häst som sitter fast i marken med morfar.. Jätte trevligt :)
Dock kunde vi inte va där så länge eftersom det va så fruktansvärt varmt och elvira blev gnällig så dom åkte hemåt medans vi gick hem å nu sitter vi under fläkten....
Jag klagar aldrig på vintern eftersom jag ÄLSKAR kyla :) Och sover gärna med fönstret året runt..
Så detta e en pina även för hero som är en vinterhund....
Det är minst 35 grader i solen :O åå skuggan typ 30 :S

Ne nu ska jag vila lite e skit trött :(
Hörs senare :)


Kommentarer
Postat av: LIENE

ja, man rinner iväg. Men det är skönt med värme tycker jag:P

2010-07-12 @ 16:59:32
URL: http://lienesblogg.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

fruktansvärt att jobba i oxå =(

2010-07-12 @ 19:20:43
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback