Myspys morgon =)




Idag vaknade jag vid 08:30 av en pratglad Elvira så det blev att gå upp och göra frukost jag tog flingor och elvira gröt med vaniljsmak..
Sen blev det en långpromenad med hero, han älskar verkligen att rulla sej i snön då han e en vinterhund :P
Efter det fyllde jag upp ett gott bad till elvira med henne 13 badankor i haha. Meningen va väl att hon skulle bada men så som hon skvätte fick jag mej också ett bad..
Efteråt fick hon på sej sin fina nallephu morgon rock och på luvan är det 2 små öron.. Hon e så otroligt söt i den (hade gärna lagt upp en bild på henne men vill inte göra det då det finns sjuka människor som tar bilder eller äcklar sej)
Allt badande blev hon trött av så det va att lägga sej under täcket så somnade hon till jerry och dom tre vännerna på barnkanalen hehe :P

Päronen å min syster va här på fika hade bakat kladdemuffisar idag också så fick dom höra det och kom nästan direkt :Phehe.. Blev mkt lek med Elvira så hon e helt slut och halvsover nu..
Säker på att alla mammor säger att dom har världens finaste barn men seriöst jag har det FINASTE och CHARMIGASTE! Min lilla skutt e hon :)

Imorgon är det pengar dag :) Det enda som e tråkigt i slutet av månaden är alla räkningar och skit :/ Men efter det är det barnaffärer som gäller hehe.. Jag köper så mkt till elvira att hon har hela sitt rum fullt och även i stora rummet :O Får skaffa mej en större lägenhet fast denn är på 83kvm ;)

Jaja nu blir det att kolla lite om jag hittar något på ellos annars är det bara musik och en sovande hund/barn.. Får väl måla lite på stolarna å bord sen om jag orkar är helt slut.. Och elvira kommer väl vara pigg efter sin powernap hehe :P




Gårdagen orkade jag inte skriva om va alldeles för trött..
Va på stan med Marika och Elvira.. Shoppade lite mat till elvira och annat smått å gott.. Sen åkte vi hem till mej och åt kladdemuffisar som jag hade bakat samt att marika hade gjort chokladmuffisar MUMS! =)
Målade på Elviras stolar och bord igår också 2:a gången.. Det blev rosa aktigt på vissa ställen så jag va dum nog att inte slipa bort den röda färgen som va innan.. men men.. Vill ha vita stolar/bord och något rosa motiv :) Det kmr bli kanon!
Så skönt att sitta och måla å lyssna på musik det är så avslappnade.



Lev dagen som den vore den sista för
morgondagen kanske aldrig kommer
.
Puss & Kram
Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback