Minus till spårvagnarna!

Nu är man verkligen helt slut :P
Fick storstädat igår och hade även två små aktiva busar alltså Elvira & hero.
Fattar inte hur det kan bli stökigt på direkten det ligger leksaker överallt så plockar man upp
det och sen efter någon timma ligger dom på golvet igen..
Sen har hero en jäkla pip anka som han fick av sin mormor & morfar i julklapp som han springer runt med hela tiden.
Så jäkla störande och det första man ser på morgonen är hero & hans anka och även det sista man ser han på kvällen. Han tror det e hans bebis eller nått för han ligger och tvättar den då och då och sover med den haha :P han e ju ändå så söt med sin lilla gula anka :P




Min lilla prinsessa vaknade vid halv 9 idag och då va jag konstigt nog pigg och gick upp så åt vi frukost sen vid halv elva skulle jag se på våra bästa år bara efter någon minut sov vi som stockar jag vaknade vid 12:00 och elvira 13:15 Snacka om att vi var trötta... Har inte kunnat somna på dagen spec inte så länge men det är väl så det ska vara när man har småbarn? :P
Käkade lunch när vi vaknade och sen va det att klä på oss och ner till stan skulle lämna in lite papper..
Och vill ge ett STORT MINUS till spårvagnarna! Om man har hund ska man sitta längst bak och barnvagnarna står oftast i mitten då man kan ta på barnvagnen själv.. Annars måste man ju be om hjälp både på och av och det gillar inte jag.. Dom gammla vagnarna går det inte att ta på vagnen själv så ibland kan man få vänta sådär en 20 minuter innan..
Iaf så hade jag hero med mej så jag klev på i mitten med vagnen och honom.. Folk ser väldigt sura ut men vad ska man göra? Är ganska van att få blickar på mej när jag e ute eftersom många anser att man inte får vara ung mamma och  man ansers vara dålig..
så trött på folk som dömer en utan att känna en!
Så jag har vant mej och slutat reagera även på dom små kommentarer :p
Kanske dags att skaffa fler nya spårvagnar där man kan ta på barnvagnarna fram, mitten och bak..

Nu iaf blir det att käka pommes & veggo hamburgare =))
Sen ska jag baka lite kladdamuffisar och mumsa framför en film sen..
Det är jag ban i mej värd..

Lev dagen som den vore den sista för
morgondagen kanske aldrig kommer
.
Puss & Kram
Carolina


Kommentarer
Postat av: Bea

Håller fullständigt med dig!

Jag tycker man fan e bättre mamma när man e ung iaf du =D Du e bäst gumman <3

2010-01-28 @ 19:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback