Nallephu å rosa inte min grej men Elviras ;) haha

Då var man här igen.
Tänkte skriva här igår men va alldeles för trött för det :P
Har ju hållt på att bytt rum med Elvira. Mitt sovrum va lite större än hennes rum och hon har ju grymt mkt saker så bortskämd som hon e hehe.. Så jag fixade iordning det sista i hennes å mitt rum. Nu är det bara att måla hennes små stolar och bord till vitt sen funderar jag på att lägga på ngn ljusrosa färg och göra något motiv på =)
Jag har ALDRIG gillat färgen rosa tycket det e mesigt och fult men Elviras kläder och saker är typ bara rosa hehe samma sak med nalle phu han e så tråkig och seg men jag köpte rosa nallephu dockbarnvagn, docksäng, dockstol haha! Så det kan gå..
Skulle igentligen haft massa cola dödskalle saker till henne men hon ser ju ut som en liten prinsessa så det blev en massa prinsess saker och hästsaker :P
Ska ta några bilder på hennes rum snart och lägga upp här..
Hon är världens bästa dotter <3 Å inte bara söt utan charmigaste också (lik sin mamma ;) )
Har precis lärt henne att räcka ut tungan så långt det går det ser verkligen jätte roligt ut.. Så hennes pappa brukar säga att hon ska dra in tungan annars kommer det hamna fågel skit där på :P Och då skrattar bara elvira =) Man kan bara inte sluta och le i hennes närhet..

Det blev även att baka kladdkakemuffins för dom tog slut ganska snabbt. Ska ju vara med marika imon så tänkte bjuda henne på det =) Vad jag har saknat att umgås med henne! Hon e verkligen en underbar och bra vän..

Ne nu ska jag ta tag i målarpenseln och måla lite på Elviras möbler. Får väl se hur långt jag kommer innan elvira vaknar och ska ha sitt sista måltid inför natten..
Konstigt nog har hon vaknat 2 dagar i rad nu och gråtit och sen bara inte kunnat somna. Så hon har fått legat brevid mej då somnar hon som en stock men då vågar inte jag sova för jag litar inte på mej själv i sömnen att jag ligger still :/ E livrädd att lägga mej på henne.. Fast jag tror inte man gör det men tanken finns ju i huvudet..
Men läste att dom kunde få sådana perioder nu när dom e 7 månader så hoppas att dessa dumheter försvinner och hon sover riktigt på nätterna igen haha :P

Btw hittade två gammla bilder på hur det såg ut i hennes rum och i mitt sovrum :p (man ser inte hela rummen utan bara halva typ :P  Fast nu har vi ju bytt som sagt och hon har ännu mer saker i rummet nu spec efter julen och jag också :P Så det ser inte alls likt ut nu.. men men =)



         
<--- Mitt gamla rum|                  | Elviras gamla rum --->        
 

Lev dagen som den vore den sista för
morgondagen kanske aldrig kommer
.
Puss & Kram
Carolina

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback