Ångest, ångest

Nu är jag här igen!
Jag har ångest, ångest, ångest föresten sa jag att jag har ÅNGEST?
Bakade ju kladdkakemuffisar och ätit MINST 10 st för dom va så goda.. Vrf stoppade jag i mej det?? men men det va ju gott..
Har fortfarande inte kommit igång med att städa utan har bara fått tvättat alltid något =)
Nu är jag så trött så det blir väl läggdags efter elvira snart ska äta och sova inför natten.
Så härligt att hon sover hela nätterna och gjort det ett bra tag så man orkar lite mera. Men man blir trött ändå genom att bära henne, leka, ut med hunden, städa lägenheten m.m. :p
Kanske va lite bra att bo hemma ändå där man fick serverat mat på bordet och inte behövde städa något än sitt egna rum =)

Vill passa på att ge andra avenyn ett STORT plus idag.
Har nog inte skrattat så mkt på länge när kim satte igång.
Man ska ju inte hålla på med droger och skit å jag uppmuntrar det inte heller
men han va ju för jävla rolig speciellt när han dansade runt i skogen å såg dum ut haha jag sitter
och skrattar ännu :O

Ne nu blir det mat till Elvira sen mysstund med sagobok å hoppas på att hon somnar tidigt idag och att jag också gör det. Men det blir väl som vanligt när hon somnar e jag pigg :P

Om ni undrar varför min blogg e lite knas så försökte jag göra om den och det gik väl sådär :P
har inte haft tid eller ork att fixa det men så småningom så löser jag väl det hehe..

Lev dagen som den vore den sista för
morgondagen kanske aldrig kommer
.
Puss & Kram
Carolina


Kommentarer
Postat av: sanna

hahaha jag skrattade också som bara den när jag såg Kim och hur påtänd han var.. riktigt underhållande=) men fattade du vem det var som gjorde det mot Liv?? :S Jag funderar på om det kanske var markus.. hmmm... Ha en fin dag, och jag tycker att du skall unna dig att äta kladdkakemuffins=) Kram

2010-01-21 @ 11:51:26
URL: http://suusannaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är massa skumma tankar , oro längtan & allt möjligt :)

2010-01-21 @ 14:50:39
URL: http://h0ney.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback