Vilken jäkvla promenad!

Vilken jäkla dag alltså.
Fick mej lite sovmorgon idag behövde inte gå upp förens vid halv 9 =) Rena drömmen..
Men dock vaknade lillan vid 5 tiden imorse och skrek det är hennes tänder som spökar och jag brukar alltid ta upp henne och lägga henne i min säng men vill ju inte göra det till en vana så jag satt vid hennes säng och sjungde "en sockerbagare" som hon verkligen älskar.  Hon blev tyst och gav mej den dära blicken jag ALLTID får och hon slänger sej på sidan och då är det dags för att bli kliad på ryggen sen somnade hon så gott =)
Haha ibland har jag till och med vaknat av att sjunga den låten och då kanske det har gått lite väl långt??? :O
Hon är verkligen min lilla älskade prinsessa <3

Utgången med hero och elvira va väl inte lika uppskattad som den brukar vara :O
När jag kommer ut med barnvagnen så hade inte herr plogman varit här!
Så jag fick ploga själv med barnvagnen FYFAN vad tungt det va... Sen har man en liten galningen i kopplet som bara ÄLSKAR snön och dyker hela tiden. Man får inte stopp på han när det e snö ute och han är helt sjövild.
En runda som brukar ta ca 20 minuter tog 50 minuter idag pga att det va så mkt snö. När jag kommit halvvägs vad händer?!? Det börjar snöa som bara den :/ Och då slog tanken mej att jag kan sätta fast kopplet i vagnen så hero kan dra =) Vilket var superbra! Jag fick hjälp och hero sov som en stock när han kom hem och han tyckte det va så kul.. Han är ju sjukt stark.

Annars idag har det blivit en sådan där slapp dag med pizza och bara gosat med lillan..
Ska snart städa lite här hemma eftersom hon somnar för natten om en liten stund (A)

Ha en underbar kväll =)
Har även en blogg med bara tävlingar som ni kan kolla in
http://sweetsummerblue.blogg.se/
Puss & Kram Carolina

Kommentarer
Postat av: Bea

Jaha, det e därför man har hund?? Haha :-)

2010-02-26 @ 10:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback