undrar


Dagen började kanon :P Fast den började vid 7 imorse.. Man va ju inte riktigt haj på att gå upp men plikten kallade. Mat & lek sen en sovstund kan ju inte bli bättre.
Men sen vände hela min värld sej upp och ner pga av en viss person :/ Så jävla trött på det!
Skulle ju ha bakat semla och haft mys med mina föräldrar och syster här idag.
Men det sket sej har inte alls varit på topp idag.
Så det blev att beställa pizza  och slappa under täcket hela kvällen med Elvira :)
 Elvira fick dock inte pizza utan kalops :P
Väldigt mysigt också.
Men hade sett fram imot semlor..
Ska igentligen inte tillåtas att tryckas ner men ibland blir det bara för mkt..

Så dagens fråga är!
Varför finns drömmar om man inte kan leva i en dröm??









Puss & Kram
Carolina


Kommentarer
Postat av: Jennie

Din blogg är hur fin som helst nu! :) om det du skriver om vill jag bara säga; glöm inte att prata med mig om det känns jobbigt. Jag finns alltid vet du! <3<3<3

2010-02-05 @ 11:01:26
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback