Livrädd :/

Tog mej min vanliga promenad idag, sjukt jobbigt att köra vagnen då inte vägarna eller gångbarnorna va så plogat :/ Sen har man ju en vinterhund som ska dyka i alla snödrivor hehe.. Det blev ju en intressant promenad och ganska roligt för folk att se på må jag tro :P

Har även haft Alexandra och lilla Adrian på besök idag. Elvira och Adrian lekte lite och det blev fika men sen åkte vi på stan =) Super mysigt. Dom små liven har blivit så stora nu..
På tal om det vill jag gratulera min barndomskompis Linda som jag umgåtts med hela mitt liv sen jag va nyfödd :P Hon fick en liten dotter inatt :)


Satt och kollade på efterlyst förut.
Det finns sådana sjuka människor så det inte är sant :/
Jag är livrädd att det ska hänga något med Elvira.
Det va ju ett tagsen nu men det va i något land där det kom en psykopat på cykel gick in på ett dagis och sköt barn samt dagisfröknar... Hallå eller :s
Samma sak med skolor! Barn är ju inte säkra någonstans.
Jag vågar inte lägga ut bilder här på bloggen vilket verkligen är jättesynd för hon är så söt min lilla dotter och det är alltid kul och visa bilder där hon gör någon rolig min eller sitter i sin barnstol för första gången. Att dela med sej av detta! Men vet att det finns människor som tar ens bilder och något som är ännu värre tänder på små barn!
Vill inte ens diskutera detta eftersom jag tycker det är vidrigt och blir så jävla arg när jag tänker på sådana människor!!!! :S

Rätt intressant program som kom efteråt "it's me or the dog".
Tyckte hon va hyssat bra viktoria som va hundtränare ingen slår ju "mannen som talar med hundar" men jag lärde mej mycket av hon viktoria har ju själv en hund som ska jycka på allt och alla. Samt att han har ju sitt slicksyndrom att han ska slicka på ALLTING spelar ingen roll om det är en stol eller en dörr precis allt ska han göra det på.. Sen är han väldigt mammig och ska klänga på mej. Så jag fundera på att öva lite med hennes metoder och se om detta kan hjälpa. Vill ju inte kastrera honom heller fast att tanken finns ju men vetrinären tyckte att jag skulle vänta lite till eftersom han har blivit bättre än innan =)
Kanske ska sluta behandla han som min lilla bebis? :P Men så svårt att låta bli hehe..
Känns som att jag tränar han så kommer han bli en lugn hund och kanske inte skyddar mej eller elvira samt vårat hem. Men jag tror nog att om det väl kommer någon som ska skada oss eller göra inbrott så kommer han nog agera.. Bara inblidning :P

Nu ska jag städa lite här hemma medans det lilla yrvädret har lagt sej för natten och sover gott..
Samt att jag ska förbereda lite inför imorgon då jag tänkte baka semlor för första gången.
Ska nämligen få besök av min mamma, pappa, syster och deras hund vilda :)


Ha en fortsatt bra kväll så återkommer jag imorgon..
Och du där som läser detta glöm inte och kommentera ;)
Puss & kram
Carolina



Kommentarer
Postat av: livsstilar.se

hej, 2 nya tävlingar att vinna iPone 3gs 16gb vit och 10 presentkort 500kr hos kicks. Besök gärna min blogg och delta helt gratis. lycka till <3<3<3

2010-02-04 @ 02:08:41
URL: http://livsstilar.se
Postat av: Jennie

Trevligt med semlor :)

2010-02-04 @ 09:56:16
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback