Myspys

Haft en riktigt bra början på helgen =)
I fredags blev min lilla prinsessa redan 8 månader. Känns ju som hon kom igår..
Jennie kom hit vid halv elva på morgonen och åkte med oss till Bvc för information om säkerhet. En liten film visades och man fick veta hur man ska kunna skydda sitt barn i hemmet med hörnskydd, kontaktskydd m.m. Men när Elvira redan bara var 2 månader hade jag redan säkrat hela lägenheten haha! Det går ju så fort och man vet aldrig när hon far iväg. Under tiden som barnmorskan stod och prata satt jag och Elvira på en filt och lekte så va det en liten kille som satt brevid oss med sin mamma. Han var jätteglad och lekte med en leksaksbil vilket Elvira fick syn på och rykte iväg den ifrån han! Kunde inte låta bli att skratta men tog den ifrån Elvira s´nabbt och gav tillbaka den. Han är nog i chock ännu stackarn han såg så förvånad ut :P
Vi gick lite i affären och snabbt bestämmde oss för att åka till Willys för att köpa tacos (Det äter vi alltid!)
Man va ju inte så pigg så när vi kom hem åt vi lite och satte oss i soffan å diskutera. Båda såg ut som kineser pga trötthet haha..
Senare kom kim och j. Lagade tacos och sen blev det hockey för dom och vi satt å kollade på 5:an någon jäkla film med ormar som släpptes fria på ett flygplan och jag har ju ORMFORBI! Usch!
Sov över gjorde dom också. Så Elvira blev lite förvånad imorse när dom fortfarande var här och hän älskar verkligen att busa med kim och jennie =) Får knappt hålla henne själv! hahah! Men det är skönt att hon får träffa andra att umgås med och lär sej att vara med andra.
Idag blev det lite lek innan dom åkte hem!




Jennie du är verkligen den bästa vännen man någonsin kan få! Du har ett hjärta av guld. 
Du finns alltid där när man behöver prata. Och jag finns här för dej också! 
Vi 2 är helt oslagbara. 
Vi har humor som ingen annan har börjar den ena skrattar så gör den andra det också utan att ens veta vad man skrattar åt :P
Finns alltid här för dej! 
Love U vännen min <3


Efter att dom åkte hem blev det powernap samt att städa upp här hemma.
Det gick knappt att gå ut här heller. Sjukt mkt snö och man såg bara heros nos å svans sticka upp ifrån snön haha :P
Han va ju verkligen kung där ute för snö är det bästa han vet =))
Hoppas snön ger med sej och försvinner inte det lättaste att gå ut med vovven när det är så mkt snö och lillan ska med..

Skit också att inte "doctor, doctor" gick vidare men dom rocktjejerna gick vidare iaf =) Gött de!




Puss & Kram
Carolina


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack för två helt underbara dagar vännen! :) det var hur trevligt som helst och självklart nåt vi kommer göra om många, många gånger :)



Åh, jag blev helt rörd av det fina du skrev. Tusen tack gumman. Det värmer i hela mitt hjärta och du ska veta att jag tycker precis samma som dig och om dig. :)



Tack för att du lyssnade på mitt "gnäll" igår, det var skönt att få prata av sig lite :)



Du och jag kommer alltid vara vänner, för det finns inga som har så roligt som vi. Haha!



Älskar dig världens bästa vän, utan dig vore jag ingenting <3

2010-02-20 @ 22:51:30
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Carolina

Jaa hoppas vi gör om det snart =) För det är så kul och umgås med er 2.. Spec när bill och bull ska slå ihop sina huvuden haha!

Det va inget gnäll alls.. Bra att du fick prata av dej och hoppas det mesta löser sej iaf =)

Love U Pussis

2010-02-20 @ 23:35:24
URL: http://ialwayssurrender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback