Tiden går fort.....

Nu va det ett tagsen man uppdaterade sin blogg kanske är på tiden nu? Om det är någon som läser vill säga :P
Just nu sitter jag här och dricker mitt te. Lillan sitter här brevid mej i sin matstol och leker med sina leksaker, vilker hon älskar att kasta på golvet. Man känner sej som en mumie för hon har haft en dålig natt och vaknat för att skrika :/ Tror det är tänderna eftersom hon redan har fått en och det börjar bli fler på G nu. 

I helgen va Elviras farmor och farfar kom hit i fredags och stannade tills söndagen.
 
Fredags kom tåget redan in vid 9 tiden så det blev frukost när dom kom sen fick även elvira sej ett paket för det va ett tagsen dom sågs sist. Hon verkligen ÄLSKAR paket med snören. Så Elvira satt och drog i snöret medans hero tog pappret sen va paketet öppet :P Där i låg det ett stort badlakan med nalle phu.
Sen blev det en sväng på stan för att shoppa lite. Där träffade vi på en stor gifraff och en vanlig björn ( dom såg ut som sådana stora kaniner dom har på liseberg) Elvira satt som ett litet ljus och ett leende på läpparna så tog ett kort som hon kan ha i sitt album och se när hon blir större...
Efter en hel dag på stan gick vi ut å åt. Super mysigt =)
Efter detta åkte vi hem å käkade chips å kollade på tv.

Lördags blev det tapetsering i mitt kök av Elviras farmor och morfar :P
Dom fick äran att göra mönsterpassning det blev sjukt snyggt!
Farfar kunde inte sånt utan tog hero på en långpromenad istället.
Vi skulle även gjort hallen men tapeterna räckte inte så det blir Elviras morfar som får äran
att göra detta i helgen.
Det bjöds på tacos och mycket skratt sen myspys framör melodifestivalen.

Söndags gick vi upp hyffsat tidigt för då skulle Elviras farmor och farfar åka hem till Mölnbo som ligger utanför stockholm..
Senare på dagen åkte jag iväg för att köpa en tv-bänk som passar min malm säng skitbra! Hel nöjd.
Tänkte jag skulle lägga ut lite bilder på hur det ser ut nu i min lägenhet men har inte kommit så långt än men det kommer iaf någon dag :P

Nu blir det några klunkar te sen lek. Tänk vad tiden har gått fort Elvira är redan 8 månader nu på fredagen. Det känns som om hon kom igår. Hon har även börjat gå över lite smått till storlek 74 :O
Ändå kollar man på storlek 50 i affärerna tills man kommer på sej själv att det va längesen hon kunde ha det. Har till och med sparat en massa kläder för ger jag bort allt så känns det sorgligt :P
Sen tror jag att ja bara kommer få tjejer..
Men det är ju inte aktuellt just nu iaf..

Väntar även på ett mejl och jag hoppas så innerligt att jag får ett bra besked! Så håll tummarna för mej..

Puss & Kram
Carolina


Kommentarer
Postat av: Bea

Håller tummarna för dig =)

2010-02-17 @ 11:52:57
Postat av: Jennie

Åh va jag älskar att läsa din blogg =) det är¨så kul att veta vad mina prinssor gör på dagarna, så jag ser att ni mår bra :) Ni är mina finaste flickor och jag tycker så mycket om er <3



Längtar att få se bilderna, hoppas dom kommer snart ;)



Jag håller mina tummar för dig, vad det nu gäller =) haha!



Puss min älskade vän!

2010-02-17 @ 13:30:44
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Love and be proud

Vinnare & ny tävling! ;)

2010-02-18 @ 20:56:53
URL: http://lovebeproud.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback