Snö idag igen :/



Idag när jag vaknade och kollade ut så vräkte det ner en massa snö :(
Vill verkligen inte ha mer snö det får faktiskt räcka nu!
Man blev verkligen deppig av att se det första på morgonen men sen sken det upp :)
Och det blev en härlig promenad ute i solen.
Tog lite bilder på snön ifrån min balkong som jag tänkte lägga upp dom är ifrån söndags och måndags...












Tog den ifrån köksfönstret det hänger jättemkt ifrån min balkong :O




Man ser hur det hänger snö vid balkongen och utanför mitt köksfönster..
Min balkong är ovanför den parabolen :)










Jag fick även hämtat mitt paket ifrån Buzzador som innehöll 12 små flaskor med dove och 1 stor se bilden under!
Om man är medlem på Buzzador får man gratis produkter hemskickat och man får själv testa dom sen göra reklam om detta och komma med förslag vad dom kan göra bättre m.m.
Så nu ska jag testa denna krämen och se vad jag kommer fram till. Sen ska jag ge bort dom andra och se vad dom tycker :)





GLÖM INTE ATT KOMMENTERA MIN BLOGG!
SER ATT DET ÄR EN DEL SOM ÄR HÄR INNE UTAN ATT SKRIVA ;)
Puss & Kram
Carolina


Kommentarer
Postat av: Jennie

kommenterar HAHAHA! :)

2010-02-23 @ 21:30:46
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Mamma

Då vet jag vad som kommer i paketleken på Julafton ;)

2010-02-23 @ 22:54:30
Postat av: Carolina

Haha klart!

Det blir 2 st paket som ska vara i lekarna :)

Sen dom andra 10 kommer ni att få i julklapp=))

Skönt att klapparna e redan klara...

2010-02-23 @ 23:49:07
Postat av: Carolina

HAHAHAHHAH!!! Mupp Jennie ;)

2010-02-23 @ 23:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback