Helgen gick fort...

Shit vad denna helgen gick fort! :O
I fredags blev det slapp och mys framför tven =)
J skulle även smälla upp en färg i taket på toan så kommer han ut och säger att det inte blir bra då går jag in och tittar vad ser jag?!? Ränder i hela taket och klumpar..
Så jag sa att jag tar och målar resten så det blir snyggt :p
Då tittar J på mej och säger att färgen e slut :S
Då har smartot smällt upp 1 LITER färg i taket.. 
Så dagen efter fick min pappa åka och köpa ny färg som jag fick betala för å nypriset va 239 kr! Pappa fick 39kr i rabatt ;)
Får ju allt genom bovista och kan ju inte gå ner och berätta min förklaring :P
Ändå sa J att han kunde detta så på en gång smäller han upp detta på typ 10 min... Gaaaaaaaahh!!!
På lördagen kom Pappa, min syster, Jennie och kim hit och skulle hjälpa till med badrummet och listor..
Min räddare för dagen va kim =) Han kunde detta med att måla tak och gjorde det skitsnyggt! tack =)
Jennie va lika duktig hon som hjälpte till att måla lister i lägenheten.
Min syster fick äran att passa Elvira.
Och min pappa satte upp en hylla, lampa och fikade sen åkte haha...
Tusen tack för all hjälp! Även till min lilla Hero som kom med färg i hela pälsen :P haha!


Idag söndag hann jag måla klart i badrummet med väggar och listor.

Så imon blir det stor städa och skura där inne sen sätta upp tavlor m.m.
Sen kanske vi får besök annars blir det att måla i hallen..
nu blir det att natta lillan för min syster åkte hem idag hon har varit så sjukt duktig på att ta hand om Elivra =)
Hon kommer bli en superbra mamma när hon väl får egna barn..
Världens bästa syster iaf <3
Sen ska man städa här hemma å läggdags nästa...

Lägger in lite före och efter bilder på badrummet när det är helt färdigt med hyllor och så =)
Puss & Kram
Carolina


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe va söt du är :) Klart vi hjälper till =)

Gud va skönt att badrummet snart är färdigt. Du är så duktig! =)



Stor kram!

2010-02-08 @ 12:03:27
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Bea

Stockholmare kan ju ingenting hihi ;-)

2010-02-08 @ 22:57:29
Postat av: aleeekz - tävling pågår. a

Hallå :)



nu har jag en ny tävling på min blogg och länken är :

http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-sessans-design.html



Hoppas du är med.

Ha en trevlig kväll <3

2010-02-11 @ 19:51:13
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback