Bröjade springa ....

Åhh vilken underbar dag jag hade igår samt idag.
Igår kom min bästaste vän Jennie hit och sov över.
Vi åkte till stan för att shoppa födelsedags present till Alexandra.
Det tog timmar att gå i en och samma affär för att köpa en present hehe..
Efter åkte vi till willys och köpte lite mat m.m.
Ont i fötterna säger jag bara.
När vi kom hem fick vi ett ryck och började rensa i mitt föråd och packa saker som jag skulle ha
och slänga skiten :P
Jag har så svårt att slänga saker men som tur va ville jennie ha allt.. Det va som att se ett barn på julafton hahaha!!!
Sen kollade vi på "livet på bb" jag tycker det är så intressant och lärorikt.
Efteråt började vi prata minnen och barndom m.m. under tiden gick det fort och vi hade pratat i timmar :)




Jag & Jennie



Idag gick vi upp tidigt och begav sej till Alexandra i Y.
Hon fyllde år i tisdags och vi hade ett överaskningsparty hon visste INGENTING om detta.
Vi hade dukat upp bordet och skulle grilla m.m. när hon kom hem så ser hon bara alla som sitter på hennes altan och blev ganska paff faktiskt hehe.
Vi grillade och sen åt vi efterätt (kladdkaka som jag bakat ;) )





När jag å elvira kom hem va hon rätt lugn men sen hände det nått hon fick värsta kicken och tog
sin dockvagn och börja springa runt i lägenheten :O
Nått hon aldrig vågat innan :P
Jag stod med hakan ner till golvet av förvåning.
Sen när hon sprang så glömde hon hålla i sej då och då..
Min lilla tjej har blivit stor nu! :O

Åhhh min lilla älskade elvira vad mamma älskar dej så otroligt mycket ♥
Hon är min prinsessa, älskling, hjärta, gulleplutt m.m.


Prinsessan har precis somnat och jag ska ge mej ut i regnet snart med hero :P
Usch inget vidare kul men måste man så måste man hehe..
Sen blir det filmdags :) är grymt sugen på choklad men har inget gott hemma :S:S:(

God natt =)
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tusen tack för de två dagarna! tänk att vi alltid har lika roligt :)

2010-08-13 @ 19:41:00
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback