Flytt


Nu tar vi nya tag :)
Har inte skrivit här på ett tag då orken inte har funnits.
Vet inte om jag skrivit att jag fått en lägenhet i y!! :)
Flyttar in den 1 oktober ev tidigare =)))
Jag e så jäkla glad över det då mina vänner bor där och här i g känner jag ingen..
Så det känns så tråkigt att inte umgås med någon varje dag då det både e dyrt och jobbigt att ta sej till
orten y,k eller a (vill inte säga exakt vart det är :P )
Det är dock en 2:a på 65kvm men den funkar för mej, elvira och hero.
Just nu har jag en 3:a på 83kvm samt att mitt barns pappa flyttar 50 mil ifrån oss till sin familj, släkt och vänner.
Helt sjukt för hyran jag har nu ligger på 5360kr och den 2:an i Y ligger på 5175kr :O
Nackdelen med denna flytten är att den ligger på 3 våningen UTAN hiss ;)
hahahhaha fattar inte hur jag lyckas.. Detta e 3:e flytten till 3 våningen UTAN hiss..
Nu är det bara att ser framåt och läääängtar tills man flyttar så man kan umgås med folk hehe.
Har även köpt en divansoffa/bäddsoffa och nya köksmöbler =)
Vill förnya hemmet med nya saker så ska ge bort mina skinsoffor till en kompis och syrran får mina gammla köksmöbler hehe..

Funderar på att ta mej i kragen och gå å köpe pizza :P
Orkar inte ställa mej och laga mat, skrollan har precis ätit pasta å köttbullar..

Hoppas jag får tillbaka alla mina besökare som läser min blogg trots denna pausen jag tagit.
Men hoppas ni förstår att genomgår man en sepration m.m. så orkar man inte så mkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback