tankar, tankar, tankar

Tankar, tankar, tankar, tankar och alla dessa jäkla tankar! Dom flyger runt i mitt huvud och trivs ganska bra där har jag märkt! Riktigt trött på allting just nu känns det som. Känner mej rädd inför framtiden och orolig :/
Vill vara helt frisk ifrån borderline nu är så himmla trött på att inte kunna njuta av livet varje dag som går.
Trisst att knappt någon förstår hur det är att vara sjuk.
Dom flesta tror att man är överlycklig och man kan inte vara sjuk när mitt liv ser så bra ut med tanke på att
jag har ett bra förhållande med min fästman, en söt liten hund, gravid och bebisen kommer snart, samt precis fått ett första handskontrakt på en lägenhet som är en 3:a (bor just nu i andra hand)  m.m.
Så varför är jag inte då lycklig? varför vaknar jag på nätterna skrikandes av fysisk/psykisk smärta?
Jag är så fruktansvärt rädd inför framtiden jag har alltid trott att jag inte kommer bli äldre än 20år och nu är jag snart inne på mitt 21:a år och vet fortfarande inte hur mitt liv ska se ut om några år. Hade det inte varit för min hund så hade jag sluppit denna resan igenom helvetet med alla tankar. Försöker se framåt men alltid är det nått som ska gå fel så man väntar sej alltid på det värsta. Jag skulle kunna göra allt för att vakna varje dag med ett leende på läpparna och veta att nu ska jag till jobbet :)
Men nejdå här vaknas det med ett halvt leende och triss dag hemma med foglossning och alla dessa tankar.
Dumt att ge upp nu när jag kommit så långt som jag har gjort utan kämpa vidare har ju den lilla i magen att tänka på :)
Det är iaf nu man börjar inse vilka ens RIKTIGA kompisar är. Bara för att man inte kan gå ut och festa eller orkar ses varenda dag är man tråkig. Kompisar som sitter och skriver saknar dej vi måste ses snart, finns här för dej! haha joo tack jag märker detta.
Om ni bara kunde se hur mitt inre blöder.
Men men allas liv kan ju inte vara en dans på rosor.
Har 2 saker nu i mitt huvud som brottas med varandra det är ska jag låta detta stå eller radera bort det?!? hmm orka bry sej.

Var i danmark i fredags iaf :)
Köpte nalle phu sängkläder till bebisens säng samt en jätte gullig stor filt med nalle phu. 
Sen en massa smått och gott hehe :)
Trevlig och rolig resa var det iaf,
 
Nu tänkte jag städa lite samt rensa en massa skit som jag inte vill ha utan tänkte köpa nytt till min andra lägenhet.
haha men ändå slutar det med att allt jag slängt hamnar i en säck i garderoben har skitsvårt för att slänga saker :P
Ha en underbar söndag! :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Gumman då =( Vet inte exakt hur du känner, men vet hur det e att vara nere och må psykiskt dåligt!

Vet att jag vart ganska dålig på att ses det senaste, men har vart så jäkla mycket med skolan och all skit runt omkring att jag knappt orkat med livet.....

Men nu ska jag hoppa av skolan och jag ska verkligen försöka få mer tid för dig gumman <3



Älskar dig gumman <3

2009-05-24 @ 13:48:46
URL: http://beagaisare.blogg.se/
Postat av: Jennie

Va rörd jag blev av din text gumman. Jobbigt att läsa om hur jobbigt du har det, du har ju berättat men nu förstår man lite mer.. :( Jag hoppas iaf att jag är en av dina riktiga kompisar, du är iallafall min bästa vän. Och jag hade aldrig sagt att jag finns för dig när som helst, dygnet runt om jag inte verkligen menade det. Jag tycker så mycket om dig! och jag hoppas du vet det.. <3

2009-05-24 @ 14:59:17
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: johan broberg

Hej :) Att inte veta hur livet kommer se ut om några år tycker jag är rätt skönt. Hur kul hade de vart att veta precis hur det är om 5-10 år då ? :)

Men ja kan trösta dig med att ja ligger också vaken på nätterna :( fast väldigt ensam! hehe skitsamma , Jag bryr mig om dig iaf även om de känns lite dumt å kalla dig kompis ska du veta! Ha de bra Carro , puss

2009-05-25 @ 21:23:17
Postat av: Carolina till Bea

Okej men det är ingen fara är inte heller så bra på att höra av mej.. Har verkligen ingen ork i kroppen eller nått :/

Jaa du sa det.. Hoppas du börjar må bättre nu när du slutat skolan :)



Älskar dej med <3

2009-05-26 @ 22:10:38
Postat av: Carolina till Jennie

Mjo men det är inte så lätt att veta nått heller jag håller ju allting inom mej så.

Jaa du är den bästa jennie :) Och jag vet att du finns för mej och jag finns här för dej med :)

Love U <3

2009-05-26 @ 22:12:27
Postat av: Carolina Till Johan

Jo det är väl rätt skönt att inte veta hur livet ska se ut men ibland vill man ändå veta..

För det känns som en tom vit bild framför en om man tänker vad man gör eller hur livet ser ut om några år. Läskigt på ett sätt :/

Tack tack detsamma.

Jo visst känns det konstigt att kalla varandra kompisar men vi har ju varit väldigt bra kompisar och har ändå roliga minnen :) Så allt skit som har hänt är inget jag tänker på iaf.. Detsamma! Puss

2009-05-26 @ 22:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback