Kärlek




Den 1 maj  var det ett årsen jag och jimmy träffades för första gången.
Det hela började med att jag hade skrivit på lunarstorm klotterplank, var väl uttråkad eller nått för jag kommer inte ihåg vad jag skrev.
Men så hade jimmy skrivit till mej men jag radera alla gb för jag orkade inte läsa dom :P hehe.
Så ngn dag efter hade jimmy skrivit igen i min gb så jag svarade han.  Tyckte han var jättesöt och sen började vi chatta via msn.  Trots att han är en 08:a verkade han intressant och en go kille.
Sen efter några dagar smsa vi och pratade i telefon.  Tänkte mer på att det var en kul grej eftersom han bodde ca 50mil i från mej så tog man inget seriöst.  Men sen där vid påsk bestämde vi för att ses den 1 maj.
Han var verkligen jätte nervös för att åka hit att jag inte skulle komma till centralen eller så vilket man kan förstå.
Jag var mer lugn och tänkte inte så mkt på det förens 1 timma innan jag skulle träffa han.
Hade verkligen städat ur hela lägenheten fanns inte ett dammkorn eller nått! Precis när jag ska gå så sätter sej Hero och kissar på matten. Så det blev ut med den på balkongen och sen tvätta rent en snabbis. 


När jag väl står på centralen och väntar in tåget som han satt på kändes det som jag ville springa var så jäkla nervös men jag stannade kvar. När jag såg han för första gången gå imot mej tänkte jag på hur söt han var!Konstigt igentligen men jag börja gilla han redan första gången han skrev till mej på msn fick en konstig känsla i magen typ fjärilar varje gång han skrev eller ringde mej.
Det var kärlek vid första ögonkastet iaf ;)









Ett år och 3 dagar senare har mkt hänt

 1/5-08 Träffades vi för första gången.

            8/5-08 Blev vi tillsammans.     


          21/10-08 Fick vi veta att jag var gravid.

         8/11-08 Förlovade vi oss.. Kort tid men allt kändes så jäkla rätt! :)

                                             

Som sagt mkt har hänt på ett år och det har varit mitt bästa år någonsin!
Fast vi har haft medgångar och motgångar pga att vi bodde 50mil ifrån varandra.
 Men om kärleken är tillräckligt stark klarar man det! 


 


 


Kommentarer
Postat av: Jennie

NI ÄR VÄRLDENS GULLIGASTE!! :D Fyfan va söta ni är och din mage då!?!?! sååå jäkla söt!! =) haha! Blir lite avis måste jag säga.. gud va jag längtar tills den lille tittar ut =) men fan va nervös jag är, antar att jag som vanligt är nervösare än dig ;) haha! kommer stå och hoppa! hahahha =) Love you!!

2009-05-04 @ 23:01:52
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Bea

Ja herregud, den dagen minns jag kan jag ju säga haha ;-) Och fan va arg du blev när Hero kissade på mattan haha ;-)



Älskar dig gumman min <3

2009-05-05 @ 18:01:00
URL: http://beagaisare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback