Shopping

Imorse när jag vaknade hade jag fått ett sms ifrån ellos att mitt ena packet har kommit snacka om att man blev överlycklig :)
Även att man vet vad man har beställt så är det alltid kul att komma hem och öppna packetet haha..
Hade nämligen beställt 2 nya lakan 2 beige och 2 gråa, påslakan + örngott, 2 st i grått med mönster och 2 st vitt/grått med svart mönster (Har nämligen dubbelsäng då måste man ha 2 st likadana :) Sen ett linne till jimmy och en bikini till mej :D
Och igår var jag på ikea med alex, jocke å jimmy där köpte jag en ny sängmadrass till sängen den andra var värdelös och fick jätteont i ryggen av den :/ Men denna jag köpte igår är rena drömmen man vill inte gå upp ur sängen hehe.
Sen blev det jysk, öb, willys, klädkällaren m.m. köpte lite nya glas, pajform, barnkläder, barnmadrass, lakan till barnet m.m.  Ut med det gammla och in med det nya :) Ibland får man fresta till det lite även att ekonomin inte är den bästa!


Har bestämt att barnet ska ha ett nalle phu rum och kläder :) Så jag å jimmy köpte jättefina sängkläder i nalle phu samt en stor filt :) Sen en urgullig liten nalle phu nalle vi ska ha i vagnen hängades ovanför barnets huvud :)
Känns så himmla skönt att allt e typ köpt nu innan barnet ska ploppa ut. Det är väl lite småsaker kvar..




Idag annars har det väl inte hänt något speciellt bara varit en lugn dag.. Joo just det jag har ju kämpat som fan för att färga mitt hår blondt! utan direkt reslutat :/ Men så fick jag ett tips att köpa mood det blåa packetet vilket jag gjorde och efter några sekunder när jag la på färgen såg man att det ljusna :) Blev verkligen skitglad fast det är dock lite orange och så i håret men det är bara att smocka i en till förpackning i veckan :D



veckan ros  går till MOOD i den blåa förpackningen! :)

 Ultra blond använde jag och är hel nöjd! :)



Här är lite ellos prylar :)






Ha en underbar kväll till er alla läsare som läser min blogg! :)
 Puss & Kram Carolina




 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Va roligt med shopping! =) jättefina saker du har köpt..hehe =P Nalle puh är ju bara för gulligt till ett bebisrum med, det blir säkert kanon :) Pusss <3

2009-05-27 @ 13:23:57
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Bea

Kan moster få bo med bebisen?? Vill oxå ha ett nalle puh rum hihi =)

2009-05-29 @ 09:44:28
URL: http://beagaisare.blogg.se/
Postat av: Jennie

Förresten tycker jag du ska ta ett kort på håret :) Vill ju se hur det blev nu när det är ljusare =) Pusss gumman! love you!

2009-05-30 @ 22:34:08
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Jennifer

hahah nää jag tror jag är lite förstor för att bo i ett nalle puh rum bea:))

2009-06-11 @ 00:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback