Helgen


Dags för mej att uppdatera min blogg lite :)






 
I torsdags var min familj hemma hos mej på middag, vilket var trevligt.
Hade gjort köttfärspaj & tomatpaj Första gången jag gjorde sånt och lyckades grymt bra.
Trodde jag aldrig att jag skulle göra för det var jäkligt komplicerat med köttfärspajen speciellt
för mej som inte äter kött då vet man inte när man får köttet perfekt eller så.
Sallad och baugetter blev det också såklart :)

Sen till efterätt blev det jordgubbar & glass.. mumms filliebabba haha.



 






I fredags blev det bara slapp hela dagen :)
Vilket var riktigt skönt faktiskt.





 
















 

Lördags var vi hos alex och jocke på grill middag vilket var super trevligt.
Härligt att bara kunna ta det lugnt en helg och inte ränna på krogar eller liknande utan tagit ett steg in i vuxet livet :)
Hero hade nog det roligast för han tog kartonger och allt som går och få tag i och bita sönder på deras gräsmatta samt gräva upp rabatterna haha så nu är det bara att sätta i plantorna :D
Borde nästan be hero ta betalt för nått han inte behövt och göra men men..
Sen såg vi terminator 1 som gick på tven, har bara sett 2:an och 3:an tkr dock dom är mkt bättre än den första. 
På hemvägen blev det såklart macdonald´s macdrive! 
Var verkligen skit trött på vägen hem för jag hade gått upp 6 på morgonen då jag inte kunde sova mera.
Men när jag kom hem vaknade jag till.. Lustigt det dära. Såfort jag tar bort sminket och ska lägga mej piggnar jag till hehe.



 




 



 


 








Inga fläckar på tröjan iaf ;)

Kärlek till jimmy? ;)






 

Jag är numera halv blond och halv brunett ;)
Äntligen efter mycket om och men så fick jag till slut till det!
Jag lyckades bra iaf :)










Ha en bra kväll
Puss & Kram
Carolina

Kommentarer
Postat av: Jennie

Trevligt med sån härlig helg :) Och ja, du lyckades med håret. Nu ser det så somrigt och fint ut =)

2009-06-01 @ 11:17:54
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Bea

När bjuder du mig på middag nästa gång då? =)

2009-06-01 @ 18:17:13
URL: http://beagaisare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback