Helgen redan slut :/

Nu är helgen redan slut :/
Även att man är sjukskriven och går hemma på dagarna känns ändå helgerna roligare på nått sätt.
I går var jag  på min kusin emelies konformation, det var ganska segt i kyrkan och höra om gud m.m. hehe.
Men min kusin var duktig på föreställningen dom hade i kyrkan. Kan inte fatta vad tiden tar vägen känns som min kusin bara var 5 år igår :P
Sen va det full gång på mina 2 tvillingkusiner dom går med hjälp av att man håller i handen. Eller aa rättare sagt Nellie springer lite mer än tindra hehe

Sen idag var det fika hemma hos kusinerna för emelie hade det hos sin mamma igår så blev det hos pappan idag då. Full rulle på tvillingarna idag med och dom är verkligen urgulliga. Speciellt när dom ler och skrattar :) hehe.

Sen annars i helgen har det bara varit lugnt har verkligen skit ont i hela kroppen, illamående, foglossning, trött, yr m.m. Hoppas det försvinner snart :) Kan bero lite på att jag har stressat mkt det senaste och knappt sovit :/

Ha det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback