8/5-09 Ett år! :)

Den 8 maj 2009 har jag och jimmy varit tillsammans i ett år :)
Vaknade av att jimmy kom in med frukost på sängen. Och sen var han och handla en massa gott och jag fick hålla mej i sovrummet en ganska lång tid för han sjulle göra en överaskning så när det var klart fick jag gå ut i köket där hade han dukat en 3 rätters middag, tända ljus, m.m.
Först bjöd han på varma mackor med ett ketchup hjärta i mitten :) Jättegulligt!
Sen pasta med någon curry sak sås hehe, samt sallad.
Och till sist blev det vaniljglass, citron kex och riven choklad ovanpå.
Allt var väldigt gott och mättande.
Han är skit duktig på att laga mat och komma på ideer eftersom jag e vegitarian hehe :P
Vi bestämde att inte köpa något till varandra för det gör vi så mkt ändå.
Men vi båda överaska med ett varsit kärleks kort :)
Var en massa andra överaskningar men det är nått vi håller för oss själva ;) hehe
Får se vad det blir för nått på våran 2-årsdag haha.

Kommentarer
Postat av: Bea

Lät otroligt mysigt och gott =)

2009-05-10 @ 20:29:13
Postat av: Jennie

Har sagt det innan men säger det igen. Grattis ännu en gång :) <3

2009-05-10 @ 21:43:47
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback