Fick upp det sista påskpysslet :)


Vaknade tidigt imorse av att det var så ljust i sovrummet och när jag drog upp rullgardinen så va det verkligen vår väder ute :)
Helt underbart att vakna till fint väder och när det är varmt så man kan öppna balkongen och njuta av fågelkvitter det är då
livet är som bäst och alla problem sveper i väg för en stund.
Åt scones till frukost jag gjorde igår kan säga att jag lyckades stort med dom :)

Sen gick jag och jimmy ut på en promenad med hero för att köpa beck filmen som kommer med aftonbladet!
Har bestämt att jag vill ha alla beck filmer pga dom kan man ALDRIG kolla sönder.
När vi kom hem slänge jag in vår rullar i ugnen och sen satte vi oss i soffan för att kolla på beck :)
Blev ganska sega efter det och kollade lite på tv med popcorn hehe.

Men sen fick man återgå till världen och sätta igång och städa!
Fick upp det sista påskpysslet är verkligen beronde av kycklingar så har det över hela lägenheten dock fick jag inte ta in riktiga kycklingar för jimmy men skulle få det när vi skaffar hus vilket kommer ta sin lilla tid.. hehe..
Vi var ute i skogen för ett tagsen och hämtade påskris som vi satte i krukor plus fjädrar samt kycklingar.
Dom fick inte hänga kvar så länge för hero fick ett spratt och tuggade på detta.
Speciellt påskriset va han och knapra på så det låg smulor över hela lägenheten. 
Men nu tack och lov har han gett upp det för att slippa skäll :P

Fick städat men gav upp efter ett tag och lät jimmy städa så jag kunde satte igång att baka en sats med vaniljbullar, kanelbullar och en rulltårta som vi ska ha till helgen plus mina kakor som jag gjorde igår.
För min familj kommer på söndag så ska bjuda på  påskfika då dom ska resa bort över påsk.

Så nu sitter man här helt slut i kroppen med ask blond hårfärgningsmedel.
Vill nämligen få det ljusare då jag har haft mitt hår mörkt i några år.
Och innan dess hade jag blondt så nu vill jag försöka få mitt i mellan typ ljusbrunt.
Men har redan smällt i 2 avfärgningsmedel, 2 mellanblond och nu denna ask blond på knappt en vecka :/
Fattar inte vrf det inte går att färga mitt hår ljusare :/
efter denna ger jag upp om det inte blir helt missfärgat då får man väl slänga i någon färg och skit i det :P

Imon blir det sjukgymnasten och sen inhandla det sista till helgen då vi ska äta påskmiddag med jimmys bror och tjej.

Nu ska jag gå och tvätta ut hårfärgningsmedlet kan kanske skriva  imon hur det blev om jag hinner.
Sen efter det ska jag kolla på film med älsklingen <3








Kycklingar är så jäkla söta! :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

hur gick det med håret? =P är det inte askblond som har lite silver/grått i sig? eller är jag helt ute och cyklar :P haha! Hoppas det gick bra iaf =)

2009-04-03 @ 11:38:26
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Jessica

jag gör inte så mycket faktiskt, jobbar på samma jobb som marika innom hemtjänsten så henne träffar man allt:) sen har man ju hunden att ta hand om:) va gör du själv?

2009-04-03 @ 15:14:28
URL: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback