Påskafton

Oj nu var det längesen jag skrev här.. Tänkte uppdatera lite :P


Påskafton var riktigt lyckad.
Jättefint väder ute :)
Jag och min kille bakade och lagade mat inför kvällen då Alex och Jocke kom hit.
Vi gjorde prinskorv, köttbullar, ägghalvor med kaviar & Majonäs, potatis, sallad, ungsäggröra, scones m.m..
Efter det åt vi bullar, negerbollar, salta pinnar, chips, godis m.m.
Satt och tjatade sen kollade vi på film och sen blev det lite wiie.
Härligt att kunna njuta av en superduper trevlig kväll utan alkohol :)
Trodde man aldrig hehe.



Påskdukat                             Ägghalvor                     Maten                             Prinskrov m.m.

Lite bilder ifrån kvällen :)


Alex & jocke                                 Myspys gott                                Jimmy trött?  & jag..

Kommentarer
Postat av: Jennie

NEGERBOLLAR!!! hahaha power ;)

2009-04-19 @ 20:16:41
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Carolina till Jennie

HAHAHAH!!! klart ;)

2009-05-04 @ 22:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback