Lyckad helg! :)

Just det har ju inte skrivit vad det blev för resultat efter färgningen!
Det blev min mörka färg igen! när jag väl hade fått det lite ljusare! gaaaaah!!!
ger upp nu för ett tag.

I fredags var jag hos sjukgymnasten för att få ett bäckbensband då jag har ont när jag ligger, sitter eller går pga foglossning m.m. :/ Så himmla typiskt och få det redan nu. Håller tummarna att det kommer släppa lite iaf!

Sen var jag och killen å handla in den sista påskmaten vi skulle ha på lördagen.
Och efter det åkte vi hem för att städa iordning det sista vi hade kvar.
På kvällen kom jimmys bror niklas och hans tjej jenny hem till oss för att stanna hela helgen då dom bor ca 50 mil härifrån. Vi käkade mat och kollade på tv :)
Vi fick en påsk korg som innehöll påskägg med godis, dusch skum m.m. chips och påskmust samt bebis kläder där det står veckodagar hehe så gulligt!

lördagen var det så fint väder så vi åkte ner till stan och gick runt där för att visa lite om Göteborg sen gick vi till kanalen och satte oss för att fika å sola :) Dom tyckte om det jag hade bakat så det var ju bra :)
Var ju verkligen sjukt vackert väder samt varmt. Fast jag är ganska varm av mej så på sommaren är det verkligen jätte jobbigt :/
Sen efter några timmar åkte vi hem och tog det lite lugnt satte igång med påskmiddagen som vi bjöd på tidigare pga att ingen kunde på påsk.
Sen chillade vi med att kolla på film smaska god saker och tjata en del.
Tkr det blev en hel lyckad helg.




Jenny, Niklas å Jimmy     Hero, Jimmy och Jag           Hero har fullt upp :P              Hero <3




Kommentarer
Postat av: Jennie

Varför färgade du det mörkt igen då? =/ Hehe du får ordna på nåt sätt så man kan trycka upp dina foton så man kan se dom riktigt =)

2009-04-05 @ 21:13:49
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Carolina

Det va en ljusfärg men på nått sätt blev det mörkt själv :/

2009-04-06 @ 20:56:42
URL: http://ialwayssurrender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback