Vår väder :)

Jahopp denna dagen gick ganska snabbt!
Var riktigt härligt väder ute idag så jag, min kille och våran lilla prins hero (hunden) tog med oss saft gick och köpte goda kakor å åkte ner till stan och satte oss på en parbänk å njöt av solen i några timmar :)
Va verkligen jättevarmt att sitta i solen men ändå skönt.
Sen kom vi hem och käkade middag och kollade på tv.
Efter middagen fick jag värsta kicken och satte igång att göra scones (bröd) gjorde ett antal så det ska räcka ett tag.
Sen gjorde jag knäck kakor men dom blev jag inte lika nöjd med dock.
Efter det pustade jag ut och slänge mej i soffan med en daim påse och kolla på efterlyst. Usch och fy vilka sjuka människor det finns!
Sen kommer självklart fråga olle stört skönt program! alla som inte sett det gör de. Både intressant och roligt!
Just nu har jag en väldigt sur hero som är ny  borstad eller klippt (han hatar det).
Men nu när det börjar bli varmt ute ser man på han att det är rikitgt jobbigt då han är en vinterhund, och tycker det är bättre att klippa han och borsta ut hans päls så han inte plågas av värmen.
Helt ärligt så skiter jag om han inte ser ut som en Finsk lapphund på sommaren då jag borstar av en del päls m.m..
Vissa vill ju att dom ska se ut som den rasen dom köpt ( gäller alla hundar med mkt päls) och låter dom gå runt med den, vilket tkr jag e ganska elakt.

Jag och killen :)Hero
Oj vad vita vi är i ansiktet hehe.. Jag e nyklippt föresten klippte mej i lördags och blev riktigt nöjd :)
Min söta lilla hero ( finsk lapphund)

Haha precis när kortet tas så får han en host attack :PVi <3
Host attack där ja! hehe                                          Solen skiner rakt in i ögonen därför gömer jag mej bakom älsklingen<3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe gud va mysigt att åka på en liten picknik =) jag tycker dessutom att man ser en liten skillnad på ditt hår :) det ser ljusare ut. Håller också med dig när du säger att det är bättre att klippa ner pälsen på hunden, den pinas ju nästan i värmen annars =/

2009-04-01 @ 23:47:17
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Carolina

Jaa det är de allt :)

jooo lite så. Men har ju haft i 2 mellanblond och sen 2 starka avfärgningar till blondt. kommer aldrig få ljus brunt hår :P

Får testa askblond imon..

Jaa jag vet :/

2009-04-02 @ 00:48:04
URL: http://ialwayssurrender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback