Speciellt datum :)


Älsklingen & jag <3                                   Vårat barn :)                            Min mage 6 månader!


Idag är det ett speciellt datum 5 April :)

Är nämligen redan i 6:e månaden. Inte så långt kvar tills den lilla rock tjej/killen kommer :) Fasar redan över förlossningen men jag tror ändå det kommer gå bra.
Har en känsla av att bebisen kommer bli boxare eller fotbolls spelare så som det sparkar i magen. Ibland gör det skit ont och naturligtvis ska bebisen börja på kvällarna och nätterna. Får hoppas att den lilla bebisen vänder på dygnet när hon/han ploppar ut hehe. Så barnet sover på nätterna istället :)
Känns lite som att tiden står stilla för jag vill så gärna att barnet ska komma snart :P
Och vi är så nyfikna på om det är han eller hon så vi kan köpa rosa eller blåa saker med dödskallar på ;) hehe.
Fast  jag och jimmy har börjat köpa lite bebis saker redan nu som man kan ha till båda könen hehe.
Och vissa tkr det är så onödigt för att man vet aldrig vad som händer barnet kanske inte överlever!  :/
Men hallå eller jag tkr man kan få göra precis som man vill. Inte så att man går runt och tänker på att bebisen kommer dö under förlossningen! Okej man ska alltid vara beredd på att vad som helst kan hända men om man tänker negativt så blir det bara fel. Så länge vårat barn andas och hjärtat slår så kommer vi att ta hand om det oavsett vad som händer! Tänker bara posetivt och vad man kan se nu så är barnet friskt plus att bebisen sparkar ju jättemkt!  
Hade en jätte jobbig graviditet i början sov och spydde hela tiden :/ fick knappt i mej nått sen ett tag kunde jag vräka i mej och så höll det på så. Nu har illamåendet slutat är bara trött och lite seg ibland.



Här har vi dekorerat barnsängen dock i blått men har vita saker också :P
vet ju inte könet än!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Är så glad för eran skull =)

2009-04-06 @ 11:35:18
URL: http://uniqueangel.blogg.se/
Postat av: Jessica

GUUUUD va kul... ska du bli mamma... har ju höt av marika men man vill ju se det me egna ögon.. Så det blir du som blir den första i klassen..hehe, har äna funderat länge på vem det ska bli... Jag håller me dej det me att man FÅR köpa saker innan bebisen kommer, ska man gå å tänka hela tiden att "tänk om nått händer" det går ju fan inte.. GUUUD va kul.. GRATTIS till er båda:) kram

2009-04-06 @ 14:12:30
URL: http://lillanyberg.blogg.se/
Postat av: Carolina

Tack så mkt jennie :)

2009-04-06 @ 20:54:01
URL: http://ialwayssurrender.blogg.se/
Postat av: Carolina

Ajjemän det ska jag allt bli om 3 månader kommer den lilla :)

Trodde inte jag skulle vara först i klassen faktiskt hehe. Men det ska bli kul :)

Tack tack.. Kram

2009-04-06 @ 20:55:34
URL: http://ialwayssurrender.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vilken fin liten mage du har fått!! Jag är så nyfiken på vad det blir..hoppas jag kan få träffa er!

Kram från Pernilla, Sigge, Nemo & Harry och alla andra

2009-04-07 @ 10:07:18
URL: http://nya.bloggis.se/Siggenemo
Postat av: carolina till pernilla

Tack så mkt! :)

Jaa nyfikna är vi med speciellt på vilket kön det blir :P

Jadå det gör vi nog snart!

Kram hälsa dom andra i familjen

2009-04-08 @ 23:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback