11 månader idag :)

Idag är det min och jimmys 11 månaders dag :) Fast det känns som att vi varit tillsammans i en evighet :)
Sjukt att man vet innerst inne att någon är ens själsfriende och man vill leva med lång lång tid :)
Älskar han sjukt mkt! (L)

Morgon dagen har varit ganska seg men sen kom tanken att jag behöver nya kläder för mitt börja bli ganska tight nu :P
Så jag köpte ett par piratbyxor, joggin set, strumpor, underkläder och 4 t-shirt/blus aktiga :P svårt att förklara hehe.
Jag tycker inte det finns några snygga mamma kläder så jag köper större kläder, det funkar och mkt snyggare :P hehe
Tycker dock synd om jimmy som fick gå runt med mej i affären när jag skulle prova kläder m.m.
Men på ett sätt är han nog glad för nu slipper jag ta hans kläder haha..
Sen efter det satte vi oss och fika på ett cafe super mysigt :)

Vi köpte beck filmen idag advokaterna dom kommer ju nu på onsdagar istället för torsdagar gäller att vara snabb för här i affärerna verkar dom ta slut snabbt :P

Jag har blivit ganska konstig eller nått för jag har gått i från att lyssna på death metal till pop och annat.
Inte många som säger det jag tänker skriva nu men seriöst britney spears har blivit bra och jag diggar hennes låtar :P
Sen gå ifrån nitbälten, svartmålad samt svartklädd till färg glad person som även går i högklackat :O
Vilket fall så gillar jag mitt nya jag :) får hoppas att det håller i sej :)


Snart bädda ner sej under täcket öppna fönstret och njuta av regnet :)
jag har alltid älskat regniga dagar speciellt att ut och gå med hunden då.

Ni alla får ha en super duper trevlig kväll :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Grattis till er båda gumman :) <3

2009-04-09 @ 13:23:15
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback